poniedziałek, 8 stycznia 2018

Coś dla miłośnika Spider-Mana

Pozostając nadal w tematyce decoupage, pokażę Wam dzisiaj co przygotowałam dla małego miłośnika człowieka pająka Spider Mana. Mam w rodzinie uroczego chłopca, który od dawna fascynuje się Spider Manem - ma jego strój oraz wiele gadżetów z podobizną tego bohatera, na przykład pościel, poduszkę, figurki, ręcznik, szlafrok oraz wiele zeszytów i malowanek. Do kolekcji brakowało mu kubka Spider Mana, więc gdy tylko taki spotkałam od razu go kupiłam z myślą o prezencie mikołajkowym. W między czasie narodziła się moja miłość do decoupage, więc postanowiłam połączyć te dwie sprawy i wykonać coś z podobizną człowieka pająka.

Tak jak wspomniałam jednym z prezentów jest kubek, więc obowiązkowo musiałam wykonać podkładkę pod kubek :) Zrobiłam również dwie zawieszki na choinkę - bombki, które są dwustronne. Na zawieszkach jest dziewczyna oraz przyjaciel Spider Mana :)) No i już do kompletu dodałam zakładkę do książki - chłopczyk poszedł już do przedszkola i pilnie się uczy, więc na pewno mu się przyda :)


Jak Wam się podobają moje prace? Wiem, że nie są idealne, ale nadal jestem na początku drogi, a te wykonałam jako jedne z pierwszych :) Mam nadzieję, że prezent spodoba się małemu młodzieńcowi :)

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

4 komentarze: