wtorek, 4 maja 2021

Jestem Mamą!

Witam Was po bardzo długiej przerwie. Nie wiem czy jeszcze ktoś tu zagląda :) Pojawiam się dzisiaj, aby oficjalnie potwierdzić, że w grudniu zostałam mamą 😍 Nie chwaliłam się przez całą ciążę, bo nie chciałam zapeszać. Osoby, które obserwują mnie na Instagramie już o tym wiedzą. Macierzyństwo pochłonęło mnie bez reszty 😉 Jestem całkowicie zajęta kochaniem, pielęgnowaniem i tuleniem mojego Syneczka 💙 Nie jest łatwo, zmagamy się z różnymi trudnościami. Strach i zmęczenie czasem mnie paraliżuje. Czasem płaczę razem z moim Synkiem a czasem z radości i wzruszenia jak wiele już potrafi, jak pięknie się do nas uśmiecha i jak cudnie znosi wszystkie trudny życia poza brzuszkiem Mamy :)


Co do bloga to na razie nie wracam na stałe. Mam nadzieję, że uda mi się co jakiś czas coś publikować, bo mam pomysły na posty, ale zobaczymy jak to będzie. Aktualnie mam inne priorytety ☺️😍

Pozdrawiam Was serdecznie 🤗

Buziaki, Margaritess. :)

4 komentarze: