poniedziałek, 17 sierpnia 2020

BeBeauty, Sól do kapieli, Czarna róża

Bardzo lubię używać soli do kąpieli, ponieważ wierzę w ich cenne właściwości. Często stosuję je podczas domowego SPA dla stóp. Używanie soli do kąpieli korzystnie działa na ukrwienie, ponieważ pobudza krążenie, łagodzi skurcze, sztywność stawów oraz koi ból pleców i nóg. Sól oczyszcza i detoksykuje skórę. Soli do kąpieli z BeBeauty używam od lat i zawsze do nich wracam.









BeBeaty, odprężająca sól do kąpieli Czarna Róża jest bogatym źródłem cennych minerałów, które korzystnie wpływają na wygląd skóry. Sól została wzbogacona ekstraktem z czarnej róży, która jest stosowana jako dodatek do ekskluzywnych kosmetyków. 

Zacznę od opakowania, które zwróciło moją uwagę. Szata graficzna jest urocza, naprawdę ładnie prezentuje się w łazience. Sól jest zamknięta w plastikowym słoiczku, z którego bardzo łatwo dozować jej odpowiednią ilość. Jest  dwukolorowa, w odcieniach fioletu, co bardzo mi się podoba. Ma przepiękny zapach, delikatnie kwiatowy, ale również pudrowy i elegancki. Ten zapach naprawdę pomaga się zrelaksować, wyciszyć, odprężyć. Zapach utrzymuje się podczas całej kąpieli i zostaje na chwilę na skórze. Sól zabarwia troszkę wodę, ale nie barwi skóry. 

Skóra po niej jest oczyszczona, gładka i elastyczna. Bardzo lubię to uczucie po wymoczeniu stóp w takiej soli. Nie podrażnia, nie uczula oraz nie powoduje uczucia swędzenia. Jest niedroga, bo kosztuje około 5 zł i jest dostępna w Biedronce. Są oczywiście różne warianty zapachowe, ale ten szczególnie przypadł mi do gustu. 

 

 

Sól do kąpieli BeBeauty bardzo przypadła mi do gustu i mogę ją Wam polecić. Sprawdzi się podczas codziennych kąpieli oraz domowych zabiegów SPA :)

A Wy znacie już tą sól do kąpieli z Biedronki? Używacie w ogóle soli czy może wolicie inne kosmetyki do kąpieli? 

Czekam na Wasze komentarze :)


Buziaki, Margaritess. :)

 

 

 

 

12 komentarzy:

  1. Miałęm kiedyś i nie są złe, szkoda, że nie pielęgnują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to nie przeszkadza, bo od pielęgnacji mam kremy i balsamy :)

      Usuń
  2. Ja niestety nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może chociaż wykorzystasz jako spa dla stóp ;)

      Usuń
  3. Tej wersji nie znam, miałam kiedyś owocową i miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne wersje też miałam i też dobrze wspominam :)

      Usuń
  4. Witam, do przygotowania wody lawendowej użyłam nie kwiatów ale same listki. Tak było w przepisie. Moja lawenda też już przekwitła, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię sole do kapieli, ale tej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie specyfiki do kąpieli :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię solę do kąpieli, a tą chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna korzystam z biedronkowych soli. Fajne są, i tanie :)

    OdpowiedzUsuń