sobota, 7 czerwca 2014

Avon, serum na zniszczone końcówki

Tego kosmetyku używam od dobrych dwóch lat. Właściwie to nawet uzależniłam się od niego, bo stosowałam go tak namiętnie ( po każdym myciu włosów), że nawet nie wiedziałam do końca jakie jest jego działanie na moich włosach. Jakiś czas temu skończyłam kolejne opakowanie i tak się złożyło, że przez kilka tygodni go nie używałam. Gdy w końcu do niego wróciłam, przypomniałam sobie za co tak bardzo lubię to serum :)


Skład: Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Alcohol Denat., Dimethicone, Phenoxyethanol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Parfum,Benzophenone-2, Panthenol, Phytantriol, Aqua, Propylene Glycol, Creatine, Laminaria Digitata Extract, Pelvetia Canaliculata Extract, Methylparaben, Propylparaben, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Coumarin, Hydroxycitronellal, Amyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde


Ma bardzo wygodny dozownik - pompkę. Z łatwością nabieramy tyle produktu ile potrzebujemy. Konsystencję ma rzadką i oleistą. Bardzo ładnie pachnie a zapach utrzymuje się na włosach co jest zdecydowanym plusem. Serum "oblepia" końcówki, ale nie przetłuszcza ich.


Oczywiście nie zregenerował ani nie odżywił moich końcówek, ale sprawił, że wyglądają o wiele lepiej i wydają się zdrowsze. Dodatkowo zauważyłam, że dzięki niemu moje końcówki się nie łamią. Pięknie nabłyszcza włosy. Włosy po nim łatwiej się rozczesują, są gładkie i miękkie w dotyku. Dzięki niemu nie puszą się tak bardzo i są ujarzmione. Można stosować go zarówno na mokre jak i na suche włosy. Nie przesuszył moich włosów.  Jego cena to około 20 zł za 30 ml, ale warto polować na promocję. W obecnym katalogu jego cena wynosi 10,99 zł ;) Serdecznie go Wam polecam!

Może już go używałyście i macie o nim jakieś zdanie?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

9 komentarzy:

  1. wszyscy bardzo chwalą ten produkt więc myślę że czas go kupić :)
    jeśli chodzi o kosmetyki za Avon to nigdy nie kupuję w regularnej cenie - zawsze czekam na promocję

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i bardzo lubię, m.in. właśnie za ten cudny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tej serii miałam serum z olejkiem arganowym, ale okazało się średnie, dlatego już do niego nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo je lubiłam, do czasu aż gdzieś wyczytałam, że bardzo szkodzi włosom przez alkohol i ten efekt jaki daje to tylko złudzenie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że złudzenie, ale włosy są po nim świetne:) Też słyszałam, że może wysuszać przez alkohol, ale ja używałam go bardzo długo i nic takiego z moimi włosami się nie stało;)

      Usuń
  5. wiadomo cudow nie sprawi ale fajnie ze przynajmniej koncowki odzywil :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś kupowałam go ,,litrami,, , jednak zaczęłam szukać nowości i już do niego nie wróciłam

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go i jeszcze tą żółtą wersję i oba bardzo lubiłam :)
    tera jednak zaczęłam zwracać większą uwagę na skład ;)

    OdpowiedzUsuń