czwartek, 24 marca 2016

Batiste, Suchy Szampon Tropical

Używam suchego szamponu od dwóch, może trzech lat. Oczywiście nie codziennie, ale uważam, że jest to kosmetyk, który powinna mieć każda kobieta, która ma problemy z przetłuszczaniem włosów. Suchy szampon to wybawienie w sytuacji, kiedy budzicie się na drugi dzień po umyciu włosów z przetłuszczoną grzywką. Suchy szampon ma wiele zastosowań, o których pewnie same wiecie, więc nie będę zanudzać :) Należy jednak pamiętać, aby nie używać go codziennie i nie zamiennie z tradycyjnym myciem włosów. Zawsze używałam szamponu z Isany, który świetnie się u mnie sprawdza  a jednocześnie jest jednym z najtańszych dostępnych w Rossmannie. Jednak kiedy Batiste szumnie wszedł na polski rynek bardzo chciałam go przetestować i w końcu trafił w moje ręce. Mam wersję tropikalną, która swojego czasu była bardzo sławna na YouTube.
Batiste, Suchy szampon Tropical
Suchy szampon Batiste
Suchy szampon Batiste bardzo dobrze spełnia swoje zadanie. Biały proszek, którym pryskamy włosy jest delikatny, średnio widoczny na włosach i bardzo łatwo jest go wyczesać. Faktycznie jest "suchy", bo szampon z Isany przy pryskaniu wydaje się lekko mokry. Zapach tropikalny jest przyjemny, średnio wyczuwalny na włosach, ale nie jest jakiś cudowny jak to opisywały niektóre dziewczyny. Muszę przyznać, że szata graficzna wszystkich szamponów z Batiste bardzo mi się podoba i przyciąga oko.
Suchy szampon Batiste
Spray jest bardzo wygodny, dobrze się rozpyla i nie tworzy białych placków, tylko równomiernie rozprowadza się na włosach. Naprawdę polubiłam go i muszę przyznać, że zaczynam rozumieć jego fenomen :) Jest bardzo podobny do szamponu z Isany, jednak łatwiej się wyczesuje z włosów i jest bardziej suchy. Jednak za tą samą pojemność kosztuje prawie 15 zł, a ten z Isany 11 zł, więc jest różnica :)
Suchy szampon Batiste
Suchy szampon Batiste bardzo dobrze się u mnie sprawdził i na pewno do niego wrócę, pewnie wypróbuje też inne jego wersję. Jednak cena jest dość wysoka, więc pewnie będę polować na promocję a na co dzień będę używać tego z Isany. 

Używałyście szamponu z Batiste? Jakie macie o nim zdanie? Czekam na Wasze opinie :)

Buziaki, Margaritess. :)

10 komentarzy:

  1. Uwazam, ze batiste sa dobre, jednak moja skora glowy ogolnie nie lubi sie z suchymi szamponami.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wciąż żadnego suchego szamponu nie kupiłam :c
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się z suchymi szamponami nie polubiłam niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna zastanawiam się na jego zakupem ale wpadła mi w oko mi niebieska buteleczka, nie mam pojęcia co to za zapach :D
    Ale jakoś nie mogłam się przekonać, po Twoim poście chyba dołączy do mojej kolekcji kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze poluję na promocję, tym bardziej, że kupuję jeszcze droższą wersję, bo dla szatynek. Ale uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go miałam i właśnie ten tropikalny wybieram najczęściej :) czasem jest na promocji i kosztuje 11,99 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie mam zaufania.... preferuję tradycyjne mycie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam szampony Batiste. Zawsze ratują w kryzysowych sytuacjach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam kiedyś, teraz przerzuciłam się na zwykly talk, jest tani i bardziej wydajny ☺ oczywiscie nie na codzien, a w awaryjnych sytuacjach ☺

    OdpowiedzUsuń