środa, 30 marca 2016

Marcowy miks zdjęć

Święta jak zawsze minęły za szybko, ale wszystko co dobre szybko się kończy. Mam nadzieję, że Wasze Święta były udane. Marzec minął mi dość szybko, nie działo się w tym miesiącu nic szczególnego, nawet pogoda średnio dopisywała. Mam nadzieję, że kwiecień będzie lepszy :) Ale udało mi się zrobić kilka zdjęć, zapraszam do oglądania :)

Kwiaty na Dzień Kobiet
 
 Ta czekolada to niebo w gębie :)
 Ogromne kanapki w KFC
 Ostatnie grzane wino w tym sezonie
 Relaks przed snem
 Wiosenne kanapeczki

Kilka zdjęć z Wielkanocny

To już wszystkie zdjęcia, które udało mi się zrobić. Jak Wam się podobały?

Pozdrawiam serdecznie, Margaritess. :)

13 komentarzy:

  1. Fajne :) Ta czekolada jest pyyyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ogromne te kanapki z KFC :D Nie widziałam tam jeszcze takich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmmm narobiłaś mi smaka na czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne Święta Gosiu :) A grzańca bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za czekoladą nie przepadam, ale ta karmelova ma faktycznie coś w sobie ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki uroczy koszyczek!

    Ostatnimi czasy nie jem słodyczy, nie piję alkoholu i coraz częściej oglądam je na blogach jako coś "nie dla mnie". ;-) Ciekawa rzecz jest taka, że coraz mniej mam ochotę na słodycze im dłużej ich nie jem, a kiedyś myślałam, że żyć bez nich nie mogłabym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ♡

    Pozdrawiam :
    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. generalnie po przejrzeniu tego postu dostaam ślinotoku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile pysznosci☺ Kwiecień jak na razie jest piękny ☺

    OdpowiedzUsuń