sobota, 19 marca 2016

Neutrogena, Formuła Norweska, Krem do rąk, Visibly Renew Elasticity Boost Hand Cream SPF20

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją kremu do rąk. Zima to czas, w którym moje dłonie wymagają szczególnej uwagi i pielęgnacji, dlatego bardzo się cieszę, że to właśnie zimą miałam okazję używać kremów z Neutorogeny, które polecane są dla bardzo wymagających dłoni. Krem do rąk Neutrogena, Formuła Norweska, Visibly Renew Elasticity Boost działa bardzo dobrze, ale nie tak rewelacyjnie jak jego brat bliźniak - Szybko wchłaniający się krem do rąk o lekkiej konsystencji, o którym pisałam  TU.
Krem do rąk Neutrogena, Formuła Norweska, Visibly Renew Elasticity Boost
Krem do rąk do codziennego stosowania, zapewnia intensywne nawilżenie, pomaga także przywrócić jędrność skóry i zapobiega powstawaniu przebarwień. Zawiera intensywnie nawilżającą Formułę Norweską i aktywne minerały, które pomagają zwiększyć produkcję kolagenu w skórze.
Krem do rąk Neutrogena, Formuła Norweska, Visibly Renew Elasticity Boost
Krem na lekką, ale treściwą konsystencję, która szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoczki na skórze. Zapach ma bardzo przyjemny, delikatny, który pozostaje na dłoniach przez jakiś czas. Krem faktycznie przynosi natychmiastowa ulgę spierzchniętym i suchym dłoniom. Bardzo dobrze nawilża dłonie, sprawia, że stają się miękkie i gładkie. Niweluje suchość, ale niestety jest to efekt krótkotrwały. Wystarczy umycie dłoni, aby efekt nawilżenia zniknął. Przy szybko wchłaniającym się kremie Neutrogena efekt był długotrwały i faktycznie pomógł mi na długi czas z suchymi miejscami na dłoniach.
Krem do rąk Neutrogena, Formuła Norweska, Visibly Renew Elasticity Boost
Pewnie dzieje się tak dlatego, że moje dłonie są w naprawdę ciężkim stanie, ale jeżeli macie dłonie w lepszej kondycji to przypuszczam, że ten krem dobrze się u Was sprawdzi. Polubiłam ten krem, ale jako, że używałam jego inną wersję, to przychylam się bardziej ku tamtej :) Krem kosztuje około 18 zł za 75 ml, więc całkiem sporo. Ja go dostałam pod choinkę, ale raczej już po niego nie sięgnę, wybiorę ten drugi :)

A Wy znacie ten krem? Używałyście go? Jak się u Was sprawdził? Czekam na Wasze opinie ♥

Buziaki, Margaritess. :)

5 komentarzy:

  1. U mnie też sporo kremów przestaje nawilżać już po jednym umyciu rąk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuje do rąk jeden spontanicznie i tyle mi wystarczy :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten drugi i go bardzo lubię, a tego nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego kremu, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś krem tej marki, ale nie wywarł na mnie wielkiego wrażenia. Znam lepiej się u mnie sprawdzające, a jednak tańsze produkty.

    OdpowiedzUsuń