piątek, 4 marca 2016

Pantene Pro-V, Nature Fusion, Oil Therapy, Odżywka do włosów zniszczonych

Odżywka do włosów to kosmetyk, który muszę mieć zawsze. Nie wyobrażam sobie jej nie użyć, bez niej trudno byłoby okiełznać moje włosy. Wiecie już, że mam swoją ulubioną odżywkę Nivea, ale czasami testuje nowe. Tym sposobem kupiłam odżywkę do włosów zniszczonych Pantene Pro-V, Oil Therapy. 
Odżywka Pantene Pro-V, Oil Therapy
Odżywka ta jest przeznaczona do włosów zniszczonych i ma być głęboko regenerująca. Nie wierzę w to, że odżywka jakoś magicznie poskleja rozdwojone końcówki czy zniszczone włosy, ale wiem, że dobra odżywka potrafi sprawić, że włosy wyglądają na zdrowsze, mniej zniszczone i zadbane. I ta odżywka taka jest :)
Skład
Odżywka Pantene Pro-V, Oil Therapy
Odżywka Oil Therapy pachnie przepięknie, ale nie nachalnie a zapach pozostaje długo na włosach. Ma kremową, średnio gęstą konsystencję, którą bardzo łatwo wydostać z opakowania. Dobrze się rozprowadza na włosach i równie łatwo ją z nich spłukać. 
Odżywka Pantene Pro-V, Oil Therapy
Odżywka Pantene Pro-V, Oil Therapy działa bardzo dobrze i chyba stanie się moją drugą ulubioną odżywką. Sprawia, że włosy są mięciutkie, gładkie, łatwo się rozczesują i są przyjemne w dotyku. Nadaje im zdrowy połysk, nie przetłuszcza ich, nie obciąża ani nie przesusza. Dzięki niej włosy są "lejące", nie puszą się ani nie kołtunią. Odżywka bardzo dobrze się u mnie sprawdza i na pewno do niej wrócę. Jedynym jej minusem jest cena - kosztuje 15 zł. Jej pojemność to 360 ml, czyli więcej niż w innych odżywkach, więc może cena jest adekwatna. Ja ją kupiłam w promocji za 10-11 zł i na pewno będę polować na okazję, aby ją kupić :)

Używałyście tej odżywki? Jak się u Was sprawdza? Czekam na Wasze opinie♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji jej wypróbować. .
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam jakiejś sprawdzonej odżywki do długich włosów, skoro ją polecasz, to kupię i wypróbuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej, ostatnio przerzuciłam się na odżywkę Biovax (zielone opakowanie) i Petal Fresh cytrynową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tej odżywki nigdy ale muszę zakupić, potrzebuję czegoś nowego dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłabym jej używać ze względu na zastosowane w niej, uczulające mnie konserwanty; zawsze się po nich drapię. Kiedyś używałam Pantene.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłabym jej używać ze względu na zastosowane w niej, uczulające mnie konserwanty; zawsze się po nich drapię. Kiedyś używałam Pantene.

    OdpowiedzUsuń