wtorek, 22 marca 2016

Rękodzieło

Bardzo podobają mi się wszelkie rzeczy robione ręcznie, zwłaszcza, że sama mam do tego dwie lewe ręce. Metoda decoupage jest szczególnie bliska mojemu sercu, nawet kiedyś miałam zamiar jej spróbować, ale jakoś nie wyszło :) Te piękne rzeczy, które widzicie na zdjęciach poniżej, to moja wygrana w rozdaniu u Gosi - Stare Pianinohttp://starepianino.blogspot.com/.  Gosia robi piękne rzeczy, na pewno kiedyś zrobię u niej większe zakupy :)


 Książka "Pamiętnik" Nicholas Sparks. Już dawno chciałam ją przeczytać, ale jakoś było mi nie po drodze :) Cieszę się, że teraz mam okazję to nadrobić.
 Urocza zawieszka serduszko z napisem HOME
 Prześliczny obrazek na ścianę. Czy nie jest on słodki? :)
Ten post miał na celu "pochwalenie" się Wam jakie piękne rzeczy do mnie ostatnio trafiły :) Bardzo się z nich cieszę. Zajrzyjcie na bloga Gosi, może wypatrzycie u niej coś dla siebie.

Podobają Wam się moje prezenty? Co myślicie o zawieszkach i książce?

Buziaki, Margaritess. :)

7 komentarzy: