czwartek, 31 sierpnia 2017

Las

Piszę dla Was ten post a za oknem świeci przepiękne słońce. Jest cudownie ciepło jak w połowie lata. Ale nie ma co się oszukiwać - jesień zbliża się wielkimi krokami. Podobno już w weekend ma się ochłodzić. W tym roku nie udało mi się za wiele skorzystać z pięknej pogody, ale łapałam te małe i krótkie chwile i zamykałam je w zdjęciach. Dziś pokażę Wam uroki wiejskiego lasu, do którego wybrałam się na chwileczkę :)

Las ma swój urok i nie potrzeba więcej słów. Wybraliśmy się na krótką wycieczkę rowerową i choć las zachwyca swym urokiem, to niestety wszelkie owady i komary nie pozwalały zatrzymać się na dłuższa chwilę :( Zostawiam Was ze zdjęciami :)





Jak podobają Wam się moje zdjęcia? Piękny las, prawda? ♥ Lubię takie wycieczki gdzie można być bliżej natury, tylko gdyby nie było tych owadów ;))

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. zdjęcia bardzo ładne i przyjemnie się je ogląda ;) aczkolwiek ja osobiście ze wycieczkami do lasu nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna droga na spacery <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedaleko mojego domu jest las, uwielbiam tam chodzić z moim pieskiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że złapałaś te chwile, bo pogoda się mocno popsuła, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjęcia

    Pozdrowiena from Germany
    Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń