poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Yankee Candle, Olive & Thyme

Dziś jest ten dzień, kiedy następuje powrót wosków Yankee Candle :)) Znowu miałam przerwę od ich palenia, wiecie już, że latem praktycznie w ogóle ich nie używam. Wielki powrót następuje jesienią i trwa aż do wiosny :) Jesień na szczęście jeszcze nie nadeszła, ale podczas tego lata było kilka nieprzyjemnych pogodowo dni, które mogłam umilić sobie woskiem Yankee Candle :) A że zorientowałam się, że jeszcze o kilku zapachach, które mam, nie pisałam, to postanowiłam to nadrobić :) Dziś będzie o zapachu Olive & Thyme. Oliwki i tymianek to zapachowo dziwne połączenie, ale przekonajmy się jak to jest w praktyce :)
Yankee Candle, Olive & Thyme

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu świeżej mieszanki pomarańczy, cytryn, tymianku oraz liści oliwki doprawionej niewielką ilością uwodzicielskiego piżma.

Nie spodziewałam się po tym zapachu niczego dobrego. Myślałam, że będzie to dość cierpkie połączenie typowo kuchennych ziół. Ale myliłam się. Zapach jest bardzo przyjemny, świeży, cytrusowy i dość lekki. Pachnie intensywnie, ale nie nachalnie. Moim zdaniem tymianek jest dość lekko wyczuwalny, co nadaje temu zapachowi oryginalność. Czuć w nim cytrynę, oliwki i tymianek. Pomarańczy w ogóle nie wyczuwam.
Yankee Candle, Olive & Thyme
Zapach jest naprawdę oryginalny i zasługuje na uwagę. Znajdziecie go TUTAJ. Jest trochę ziołowy, ale jest to przełamane cytrusami, dzięki czemu powinien spodobać się prawie każdemu. Inne zapachy Yankee Candle znajdziecie jak zawsze na goodies.pl.

A może już znacie ten zapach? Jak Wam się podoba? Używacie wosków Yankee Candle?

Buziaki, Margaritess. :)

7 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze świeczki/wosku od Yankee Candle ;p Podobno są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko to chyba jednak zapach nie dla mnie
    Odstrasza mnie ten tymianek

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygująca wersja zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze tych wosków ;) muszę w końcu się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planuję wielki powrót do yankee w połowie września. Teraz jakoś nie widzi mi się palenie wosków czy świec

    OdpowiedzUsuń