czwartek, 17 sierpnia 2017

Wspomnienia zamknięte w książce - fotoksiążka Printu

Od zawsze lubiłam robić zdjęcia. Mimo, że fotografia nie jest moją mocną stroną, nie mam odpowiedniego sprzętu, to zawsze lubiłam łapać ulotne chwile w postaci zdjęć, aby później mieć co wspominać. Kiedyś robiłam zdjęcia głównie z jakiś wyjazdów, uroczystości, ale kiedy założyłam bloga i poznałam świat social mediów, zaczęłam robić również mniej oczywiste zdjęcia - na przykład zdjęcia jedzenia, kwiatów czy nieba. Lubiłam tez wywoływać zdjęcia i wkładać je do albumów, ale z biegiem lat kiedy zaczęłam więcej fotografować, wywoływanie poszło w odstawkę - wszystko mam przecież na komputerze. Jednak ponownie zaczęłam wywoływać zdjęcia, bo to lepsza pamiątka niż zdjęcia na komputerze. Jakiś czas temu stały się modne fotoksiążki - zdjęcia zamknięte w pięknej książce. Przyznam, że marzyłam o tym, żeby mieć taką książkę i wreszcie zrealizowałam to marzenie z pomocą strony printu.pl.
fotoksiążka Printu

Na stronie printu.pl znajdziecie przeróżne wzory i szablony na fotoksiążkę. Jak widzicie ja zdecydowałam się na szablon "Góry w Polsce" - KLIK. Jednak jest ich znacznie więcej - KLIK.W książce są już ułożone miejsca na zdjęcia, trzeba tylko wgrać je z komputera w odpowiednie miejsce. Możecie również zmienić sobie miejsce zdjęć, jednak ja niczego nie zmieniałam w gotowym szablonie. W środku znajdują się również cytaty - podpisy pod zdjęciami, które również można zmienić na własne. Szablonów do wyboru jest naprawdę dużo, np. podziękowania dla rodziców, sesja ślubna, narzeczeńska, chrzest dziecka, prezent dla taty. Są również mniej zobowiązujące szablony jak na przykład prezent dla niego, lub ona i on, czyli coś bardziej romantycznego dla naszej drugiej połówki :)
fotoksiążka Printu
Ja zdecydowałam się na rozmiar 25x20 cm, ale jest również większa i mniejsza książka. Można zamówić twardą lub miękka oprawę a papier może być matowy lub błyszczący. Ja wybrałam twardą oprawę oraz matowy papier. Książka jest przepięknie wydana, po prostu jak z księgarni :) Niestety dwa zdjęcia nieco się rozmazały, ale to wina jakości mojego zdjęcia a nie wydruku.
fotoksiążka Printufotoksiążka Printu

Książka bardzo mi się podoba, tak jak wspomniałam, jest przepięknie i bardzo starannie wydana. Na pewno zdecyduje się jeszcze na kilka fotoksiążek z ważnych dla mnie okazji. To wspaniała pamiątka i trochę inna niż zdjęcia w albumie. Dodatkowo to świetny pomysł na prezent dla najbliższych, na przykład na prezent dla taty na święta, dla mamy, dziadków. Warto zastanowić się właśnie nad fotoksiążką, która na pewno będzie miłym zaskoczeniem dla osoby obdarowanej.
fotoksiążka Printu
Zachęcam Was do odwiedzenia strony printu.pl i zapoznania się z ich ofertą. Ja z książki jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że znalazły się tam zdjęcia z naszych cudownych wyjazdów w Tatry :) 

A jak Wam podoba się moja fotoksiążka? Co myślicie o takim przechowywaniu zdjęć? Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

8 komentarzy:

  1. Świetna książka, idealna na prezent :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba :) Zdecydowaną większość zdjęc mam na komputerze, ale co jakiś czas robię selekcję i co ciekawsze wywołuję i wkładam w albumy. Uwiebliam je potem przeglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mega mi sie takie podobają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z taką książką ;) sama zastanawiam się nad takim sposobem uwiecznienia chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię fotoksiążki. Są świetną pamiątką i opcją na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna książka! Może i ja taką sobie sprawię. Byłam w górach zimą. I mam wiele cudownych zdjęć. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna książka!
    Może kiedyś też taką sobie sprawie :)

    OdpowiedzUsuń