wtorek, 20 listopada 2018

Tunika w kwiaty Tom&Rose

Cześć Kochane!

W ostatnim poście pokazywałam Wam kilka nowości, w tym również tunikę Tom&Rose z Biedronki. Dziś chciałabym Wam pokazać jak ta piękna sukienka ( bo tak ją traktuję ) prezentuje się na mnie. Jest troszeczkę za luźna, ale mniejszej już nie było, choć myślę, że i tak jest dobrze. Krój oversize jest nadal modny ;) Z racji średniej pogody zdjęcia zostały wykonane w domowym zaciszu, więc wybaczcie mi moje kapciuszki :) Wiecie dobrze, że żadna ze mnie blogerka modowa i nie tworzę stylizacji, po prostu pokazuję Wam czasem w co się ubieram, chcąc się czymś pochwalić lub Was zainspirować :)


Jak najbardziej nada się jako tunika do getrów, ja noszę ją jako sukienkę do czarnych mocno kryjących rajstop .

Jak podoba Wam się moja sukienka? Mam nadzieję, że dobrze w niej wyglądam bo dostałam sporo komplementów :)

Czekam na Wasze opinie ♥

Buziaki, Margaritess. :)

5 komentarzy: