środa, 28 lutego 2018

Miks zdjęć z lutego

Witam Was po miesięcznej przerwie. Niestety obecnie nie jestem w stanie pisać częściej, dużo się dzieje, zawirowania życiowe i zdrowotne sprawiają, że nie mam pomysłów na wpisy a i kosmetykami interesuje się już mniej niż kiedyś. Ale nie chcę zostawiać bloga, na którego tyle lat pracowałam i będę pisać jak tylko będę mogła :) Bez żadnych sztywnych obietnic. A skoro dziś jest koniec miesiąca to nie zaproszę Was na nic innego jak tylko na miks zdjęć z lutego :)


Jak tłusty czwartek to i musiały być pączusie :) A kto zabroni pizzy w Walentynki? :)♥
Taki piękny flowerbox dostałam od Ukochanego ♥
Szykuje nam się przeprowadzka, więc mamy co świętować :)
 Powoli w nowym domku...

 Monte White dobre, ale nie lepsze od swojego poprzednika :)
 Księżniczka ♥
 Taka zima i śnieżyca
 Uwielbiam moje nowe łyżeczki :)
To wszystko na dziś, mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobały :)

Czekam na Wasze komentarze i mam nadzieję, że ze mną zostaniecie ♥

Buziaki, Margaritess. :)

5 komentarzy:

  1. Łyżeczki rzeczywiście są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem tak jest, że są przerwy :) Piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pączusie i pizza najlepsze co może być heheh :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia :) u mnie też były pączki i pizza :D

    OdpowiedzUsuń