poniedziałek, 17 czerwca 2019

Mix.it Skomponuj własną mieszankę

Pewnie znacie firmę Mix.it, która zajmuje się produkcją zdrowych mieszanek musli, orzechów i bakalii. Jakiś czas temu wiele blogerek pokazywało ich produkty, ale ja dopiero teraz się na nie skusiłam. Asortyment firmy jest naprawdę spory, musli, zdrowe batony, orzechy, bakalie, kaszki. Oprócz tego, że w ofercie są gotowe mieszanki to najfajniejsze jest to, że można skomponować swoją własną mieszankę, a więc w musli znajdą się tylko te składniki, które Wam smakują. Ja nie kupiłam musli, ale skusiłam się na własną mieszankę orzechów :) Ostatnio zasmakowały mi różne orzechy, ale miałam ochotę na taką wypasioną, troszkę niezdrową ( bo z czekoladą ) mieszankę :)

Mieszanki są zapakowane w urocze tuby, które sami możemy sobie wybrać. Musli pakowane są w wyższe tuby i ich wybór jest większy, natomiast orzechy i bakalie są w mniejszych tubach i ich grafika też jest ograniczona.
Mojej pysznej mieszance nadałam nazwę Nowożeńcy z okazji naszego ślubu :)♥ W jej skład wchodzą ziarna kawy w czekoladzie, czarna porzeczka w mlecznej czekoladzie, orzeszki laskowe w mlecznej czekoladzie, aronia w białej czekoladzie, migdały całe, orzechy laskowe, orzechy nerkowca, orzechy ziemne i daktyle.
Mieszanka wygląda obłędnie i pysznie smakuje :) Jedynie ziarna kawy mi średnio zasmakowały, ale reszta jest super. Najważniejsze jest to, że wiemy dokładnie co jest w środku. Ja mam wersję mniej zdrową z czekoladą, ale to mój wybór. Można zamówić samą mieszankę orzechów, można orzechy dodać do musli. Co komu pasuje :)
Uważam, że to świetna alternatywa dla sklepowych mieszanek. Na pewno wypróbuję jeszcze musli i pewnie ponownie zamówię mieszankę orzechów :)

A Wy znacie Mix.it? Kupowałyście ich mieszanki? A może skusicie się, aby coś wypróbować?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

4 komentarze:

  1. Słyszałam o tej firmie, ale jeszcze nic z niej nie zamówiłam. Fajne są te mieszanki i pewnie kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam jedynie z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę oczywiście znam, ale nie miałam od nich żadnej mieszanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to nie słyszałam o tej firmie.:)

    OdpowiedzUsuń