niedziela, 11 sierpnia 2013

Mały bubelek - Kredka do oczu "Czaruj kolorem"

Cały czas poszukuje kredki lub eyelinera w idealnym odcieniu niebieskim lub turkusowym. Tym sposobem wpadłam na kredkę z Avonu z serii Color Trend "Czaruj kolorem" w pięknym błękitnym, troszkę wpadającym w turkus odcieniu.



Kolor bardzo mi się podoba choć nie jest idealny. Kredka dobrze ze mną współpracuje, jest miękka więc lekko się ją nakłada. Co do trwałosci też nie mam zastrzeżeń. Nie nosiłam jej przez cały dzień, ale przez pół dnia owszem i cały czas była na miejscu, nie ścierała się ani nie rozmazywała.


Kredka ma niestety jedną wadę. Jest jej bardzo mało! Opakowanie sugeruje, że kredka mieści się na jego całej długości. Być może to moja naiwność, ale tak myślałam. Okazuje się, że kredka ma niecałe 2 cm.



Ta czarna kreska pokazuje ile produktu mieście się w opakowaniu. Mało tego, po zużyciu widocznej części kredki, nie ma możliwości, żeby wydobyć ją z opakowania, ponieważ nie jest ona wykręcana ani nie da sie jej zatęperować. Czyli po zużyciu widocznej części kredka jest do wyrzucenia. Zdaje sobie sprawę, że kredki do oczu są wydajne i ta również na długo wystarczy jednak moim zdaniem jest to oszukiwanie klienta pakując tak małą kredkę w takie długie opaowanie. Jej cena to około 13 zł, więc dla mnie dużo jak za taką ilość.

Może Wy macię tą kredkę i macie inne zdanie na jej temat? Mnie ona zawiodła mimo swojego ładnego koloru i przyzwoitej trwałości. Ale jest to moje subiektywne zdanie:)

Pozdrawiam, Margaritess. :)

14 komentarzy:

  1. Z pewnością kredka ma śliczny kolor, szkoda że taka cena za taką ilość :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny ale nie rozumiem po co pchają kredkę w opakowanie z którego i tak się jej nie wydobędzie.. Jak widoczna część się skończy to co dalej?. Wydłubać paznokciem i nałożyć zapałką.. Również uważam, że to oszustwo. No ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tym kolorze ;)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No faktycznie lekkie oszustwo, myślę, że każdy by się na to nabrał ;-) Mimo wszystko kolor piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki piekny, blekitny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolorek!! Wogóle fajne i pomysłowe to opakowanie... btw bardzo dziękuje za odwiedziny :) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten kolor kredki :)
    Ale z tym sie zgodzę ze troche producenci poszli troche na oszustwo.

    Buziaki Sylvia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. czy ta kredka jest błyszczaca czy matowa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kolor, ale fakt z opakowaniem to lekka przesada. Mnie ogólnie ciekawi to, jak potem taką kredką się maluję jak ją trochę zużyjemy i dojdziemy do grubszej części tej kredki. ;)

    OdpowiedzUsuń