środa, 2 marca 2016

Ulubieńcy lutego

Ulubieńcy to na moim blogu rzadkość. W całej mojej przygodzie z blogowaniem zrobiłam może ze dwa tego typu posty. W sumie to sama nie wiem dlaczego, może powodem jest to, że większość rzeczy czy kosmetyków pokazuję Wam na bieżąco i nie chcę się powtarzać. Ale tym razem postanowiłam zrobić wyjątek i pokazać Wam kilka rzeczy i kosmetyków, które lubiłam w lutym. Ulubieńcy są mieszani, kosmetyczni i niekosmetyczni.

HERBATA
Jestem herbatoholiczką, przyznaję się :) Na moim blogu jest kilka wpisów z moimi ulubionymi herbatami. W lutym najczęściej piłam herbatkę z Lidla - Sir Edward, herbata czarna z owocami tropikalnymi oraz herbatkę z Biedronki - Intensitea, malina i cytryna. Obie są bardzo smaczne i polecam Wam ich spróbowanie :)

JEDZENIE
Ulubionym obiadem stał się ryż z kurczakiem i warzywami. Uwielbiam to danie, choć czasem mi się nudzi, ale w lutym do niego powróciłam. Jest proste i szybkie a naprawdę smaczne i można się nim najeść. Moimi ulubionymi warzywami na patelnie są te z Biedronki, są niedrogie w porównaniu do warzyw na przykład z Hortex, mają fajne połączenia i jest ich duży wybór. 

ŚWIECZKI
Lubię palić świeczki i woski zapachowe, ale raczej jesienią i zimą. Wiosną rzadko mi się to zdarza .W lutym szczególnie upodobałam sobie świeczki z Tesco, które dostałam jeszcze przed Świętami, ale w czasie Świąt mało je paliłam. W tym miesiącu najbardziej użytkowałam białą świeczkę "Snowy Day", ładny, waniliowy, delikatnie słodki zapach. Resztę świeczek pewnie zostawię na następny sezon. 

SERIALE
"Druga szansa" to nowy serial, który leci w TVN od trzech tygodni. Pierwszy odcinek obejrzałam z ciekawości, ale zainteresował mnie na tyle, że nadal śledzę losy głównej bohaterki. Jest to historia Moniki, producentki i agentki gwiazd, która w wyniku intrygi osoby z bliskiego jej otoczenia traci wszystko. Polecam Wam ten serial.

Drugim serialem, który namiętnie oglądam jest "Singielka". To już nie jest nowy serial, ale zaczęłam go bardziej oglądać jakoś pod koniec stycznia i bardzo mnie wciągnął. Może fabuła jest dość banalna i przewidywalna, ale spodobał mi się i lubię aktorów, którzy w nim grają - Paulina Chruściel to nowa nadzieja telewizji, Monika ( Anna Oberc ) jest genialna i uwielbiam Malenę ( Laura Breszka ) mimo, że to taki czarny charakter w redakcji :) Uwielbiam ten serial i bardzo go Wam polecam. 

KOSMETYKI
Trzy ulubione kosmetyki w luty to żel pod prysznic Nivea, o którym pisałam TU, tusz do rzęs Lovely, Pump Up Mascara oraz odżywka do włosów zniszczonych Oil Therapy z Pantene. Żel pod prysznic Nivea fajnie się u mnie sprawdził, uwiódł mnie zapachem dlatego na pewno do niego wrócę. Tusz do rzęs Lovely to mój ulubieniec od kilku miesięcy, jednak nie zawsze się maluję a w lutym ten tusz gościł na moich rzęsach codziennie. Fajnie podkręca i wydłuża rzęsy, nie skleja i się nie osypuje a do tego jest niedrogi. Odżywka z Pantene to moja druga ulubiona odżywka i będzie o niej oddzielny post. Polubiłam ją za świetny efekt jaki daje na moich włosach. 

To już wszyscy moi ulubieńcy. Znacie któryś z produktów/seriali zaprezentowanych przeze mnie? Jakie macie o nich zdanie? A jacy są Wasi ulubieńcy? Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

15 komentarzy:

  1. malina i cytryna własnie wczoraj kupiłem a herbata jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbat nie znam, świeczki z F&F nawet nie wiedziałam, że mają w ofercie.
    A Singielkę lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy zobaczyłam, że masz kota, musiałam dołączyć do obserwujących ;)
    Chciałabym mieć Tesco gdzieś w pobliżu, bo lubię produkty F&F. Ryżu z kurczakiem dawno nie robiłam, pora nadrobić ;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy zobaczyłam, że masz kota, musiałam dołączyć do obserwujących ;)
    Chciałabym mieć Tesco gdzieś w pobliżu, bo lubię produkty F&F. Ryżu z kurczakiem dawno nie robiłam, pora nadrobić ;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też nie mam Tesco w pobliżu i tez żałuję, bo fajne rzeczy mają :) Świeczki dostałam, gdyby nie to pewnie nie wiedziałabym o ich istnieniu :)

      Usuń
  5. Herbata też zaliczałaby się do moich ulubieńców- zwłaszcza malinowa i zielona ♥
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu i jeśli mogłabym prosić klikniesz w linki w moim najnowszym poście ?
    Z góry za wszystko dziękuję :**


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ryż z kurczakiem i warzywami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. tusz lovely to jeden z moich ulubionych :) herbatkę z biedronki też znam i bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham te herbaty <3 zaprszam do siebie :* www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Również oglądamy z M "Drugą szansę" :)
    Żałuję, że nie mam w pobliżu Techo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Curling Pump Up i Singielkę lubię i ja :D Ostatnio najbardziej rozśmieszył mnie tekst: "Natka, chodź, jedziemy po te twoje miliony" ;) A Sławka to już przebija wszystko swoją postacią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też oglądam Singielkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze kusisz tymi herbatkami! :D

    OdpowiedzUsuń