środa, 24 lutego 2016

Nivea, Creme Smooth, Kremowy żel pod prysznic

Dzisiaj będzie o bardzo podstawowym kosmetyku jakim jest żel pod prysznic. Pewnie większość z Was nie szczególnie zastanawia się nad wyborem żelu pod prysznic - ja też nie. Zazwyczaj kupuję taki, który ma dobrą cenę, jest w promocji, ładnie pachnie, ewentualnie skusi mnie ładnym opakowaniem. I większość żeli sprawdza się dobrze, bo po prostu myją - czyli robią to, do czego są przeznaczone. Rzadko sięgam drugi raz po ten sam żel, bo po prostu na rynku jest ich taki wybór, że chciałabym wszystkiego spróbować. Ale czuję, że z kremowym żelem pod prysznic Nivea zostanę na dłużej :)
Kremowy żel pod prysznic Nivea
 Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Glyceryl Glucoside, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium Chloride, Polyquaternium-7, Citric Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Styrene/Acrylates Copolymer, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Citronellol, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol
Kremowy żel pod prysznic Nivea
Kremowy żel pod prysznic Nivea faktycznie ma kremową, bardzo delikatną konsystencję, która jest nieco rzadka i może spływać z dłoni, jednak przy użyciu gąbki nic takiego się nie dzieje. Żel bardzo dobrze się pieni, dzięki czemu jest wydajny, bo potrzeba niewielkiej ilości, aby umyć całe ciało. Przepięknie pachnie. Zapach kojarzy mi się z czystością, ze świeżością, z takim naturalnym mydłem. Można zakochać się w tym zapachu :) Absolutnie nie czuć w nim chemii.
Kremowy żel pod prysznic Nivea
Kremowy żel pod prysznic Nivea jest nieco tłusty, ale bez problemu da się go spłukać i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Bardzo dobrze oczyszcza skórę, nie podrażnia i jednocześnie naprawdę nawilża skórę. To nawilżenie jest bardzo delikatne, ale skóra po jego użyciu jest gładka i miękka w dotyku. Jest to mój ulubieniec wśród żeli pod prysznic. Jego pojemność to 250 ml a kosztuje około 10-12 zł.

Znacie ten żel? Używałyście go? Jakie macie o nim zdanie?
A jakie są Wasze ulubione żele pod prysznic?

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. Ja jestem wierna od dłuższego czasu Balei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam do nich dostępu a chciałabym wypróbować kiedyś :)

      Usuń
  2. Póki co używam żele z Balea i OS. Uwielbiam je. Polecam również Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście bardzo ludzie zele pod prysznica Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubione żele - nie mam takiego :), lubię testować nowe, różne :D, ale ta seria kremowych żeli od Nivea kusi :D

    OdpowiedzUsuń