wtorek, 17 lipca 2018

Avon, Naturals, Oczyszczająca maseczka do twarzy Peel Off, Drzewo herbaciane i Ogórek

Ostatnio bardzo polubiłam maseczki do twarzy. Ale od zawsze moją ulubioną maseczką, była taka "do ściągania" czyli peel off. Taką maseczkę podbierałam mamie już jako dziecko, bo lubiłam jak na twarzy robiła się skorupka, którą możną ściągnąć jak drugą skórę ;)) Miłość do tego rodzaju maseczek została mi do dziś, więc jak tylko taką widzę to chętnie ją testuję. Maseczkę oczyszczającą Avon, Peel Off używam od kilku lat i mogę ją szczerze polecić.

Maseczka do twarzy Drzewo Herbaciane i Ogórek skutecznie oczyszcza cerę i poprawia jej kondycję. Zawarty w formule ekstrakt z ogórka to bogate źródło witaminy C i B oraz minerałów, wykazujących właściwości przeciwzapalne, nawilżające i odświeżające. Pomaga również obkurczać pory. Z kolei drzewo herbaciane działa antybakteryjnie i kojąco na cerę. Skóra zostaje odpowiednio odżywiona, nawilżona i wygładzona. Maseczkę należy rozprowadzić na twarzy, pozostawić na 15-20 minut, ściągnąć oraz przemyć twarz.
Maseczka bardzo dobrze się rozprowadza, jednak konsystencję ma nieco klejącą i żelową, ale to nie sprawia mi problemu. Bardzo ładnie zasycha na twarzy, dzięki czemu łatwo ją później ściągnąć. Ściąga się też bardzo dobrze, nie rwie się tylko odchodzi całymi płatami. To bardzo ważne bo nie znoszę kiedy taką maseczkę muszę odrywać po małym kawałeczku. Ładnie, przyjemnie pachnie, zapach nie jest drażniący i podczas używania maseczki ulatnia się.
Maseczka bardzo dobrze oczyszcza, odświeża i pozostawia skórę delikatnie nawilżoną. Twarz nie jest po niej ściągnięta, zaczerwieniona ani podrażniona.  Przy regularnym stosowaniu faktycznie widać, że pory są zmniejszone i że pojawia się mniej wyprysków. Często po niej nawet nie stosuję kremu nawilżającego, ponieważ skóra jest tak gładka i przyjemna w dotyku. To doskonała maseczka na domowe spa :) Serdecznie Wam ją polecam! Ja używam ją od lat i niezmiennie jestem z niej zadowolona.

A Wy znacie tą maseczkę, używałyście jej? Używacie w ogóle maseczki peel off?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

3 komentarze:

  1. Tej wersji nie znam, ale lubię maseczki z serii Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam, używałam i również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i lubię. Sprawdzała mi się. ;)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń