poniedziałek, 2 września 2019

Zaproszenia ślubne i winietki

Przyznam, że zaproszenia ślubne oglądałam już długo przed zaręczynami, tak z ciekawości :) I dużo mi się podobało, więc stwierdziłam, że nie będzie z tym problemu. Ale kiedy musiałam już wybrać coś konkretnego to okazało się, że w każdym coś mi nie pasuje :) Chciałam, aby zaproszenia były proste, przejrzyste, w stylu boho rustykalnym, ale też żeby nie kosztowały zbyt dużo. Zależało mi, aby były ładne i spójne z koncepcją wesela, ale wiedziałam też, że te zaproszenia wylądują w szufladach gości, więc nie widziałam sensu, żeby za nie przepłacać.
Rustykalne zaproszenia ślubne



Wybrałam prostą klasyczną formę, bez udziwnień w stylu kokardek czy sznurków. Bardzo podoba mi się ich wzór, idealnie pasował do nas i do naszego wesela :) Tekst w środku wybierałam sama i też zależało mi, aby był jasny przekaz dla gości.
Rustykalne zaproszenia ślubne

Rustykalne zaproszenia ślubne
Winietki też bardzo mi się podobają i to był super pomysł, aby wcześniej ustalić miejsca dla gości. Wszyscy byli zadowoleni :)
Rustykalne zaproszenia ślubne
Jak podobają Wam się nasze zaproszenia? Jak w ogóle podoba Wam się taki styl?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

3 komentarze: