piątek, 13 marca 2020

Wiosna w ogrodzie

Pogoda w tym roku jest nieprzewidywalna, i mimo, że nie było typowej zimy, to ja z utęsknieniem czekam na wiosnę. Wiem, że brak zimy może mieć poważne skutki wiosną i latem, to jednak na obecną chwilę cieszę się z zakwitających kwiatów, słońca i śpiewu ptaków :) Taka pogoda sprzyja pierwszym porządkom w ogrodzie oraz planowaniu zmian na wiosnę :)

U mnie zakwitły już krokusy i powoli zaczynają wychodzić tulipany. Róże, maliny i drzewa owocowe zaczynają puszczać pąki i wszystko powoli budzi się do życia. Ogród nabiera kolorów i nowej energii :) Nie mogę doczekać się pierwszych owoców i warzyw z ogródka.

To też czas na nowe pomysły i plany. Wprowadziliśmy już trochę zmian, ale sporo rzeczy jest w fazie pomysłów. Nie zamierzamy robić nic spektakularnego, po prostu drobne rzeczy, które będą nas cieszyć. W końcu to nam ma być dobrze w naszym ogrodzie :) A roślinki zasadzone dziś, będzie dawać efekty w kolejnych latach. Warto pomyśleć o tym wcześniej.
Początek wiosny to idealny czas, aby uporządkować swój ogród i stworzyć plan działania na kolejne miesiące. Ale to również idealny czas na porządki domowe oraz wprowadzenie zmian i nowych dekoracji w naszych mieszkankach. Szybką i prostą metamorfozą salonu czy sypialni mogą okazać się modne dywany, które odmienią wnętrze. Mogą dodać koloru lub wręcz przeciwnie - stworzyć spokojny i subtelny klimat. Mogą ocieplić wnętrze, ale również mogą dodać zwiewności i delikatności. Wszystko zależy od tego jaki wybierzecie kolor, wzór oraz wielkość dywanu.

A Wy wprowadzacie zmiany na wiosnę do swoich domów, ogrodów czy na balkony? A może to jeszcze za wcześnie?

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

10 komentarzy:

  1. już niedługo planuję zabrać się za balkony, lubię ten wiosenny czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam w planach zrobić coś na balkonie 😊

      Usuń
  2. Wow, ależ pięknie u Ciebie w ogrodzie już <3

    My też powoli przygotowujemy się do wiosennych porządków, mąż już nie może się doczekać, bo to on bardziej tam lubi dłubać, niż ja :P
    ja lubię tam przesiadywać i pić kawkę ;) hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My razem z mężem najpierw pracujemy a później pijemy kawkę 😁🥰

      Usuń
  3. Na wiosnę zawsze marzy mi się przemiana dekoracji i wystroju mojego domku. Piękne kwiaty w ogrodzie cieszą bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda 😊Ja też lubię coś pozmieniać 😊

      Usuń
  4. Ja co prawda wielką fanką wiosny nie jestem, ale dowody na to, że przyroda się budzi może zachwycać ;)

    OdpowiedzUsuń