niedziela, 10 listopada 2013

Po prostu krem do rąk

W końcu przyszła pora na zrecenzowanie kremu do rąk, który dostała na spotkaniu blogerek od Exclusive Cosmetics. Jest to owocowy krem do rąk i paznokci.



Krem zawiera olej rycynowy, witaminę E oraz keratynę. Jest polecany do skóry delikatnej i zniszczonej, która wymaga intensywnej pielęgnacji. Ma chronić skórę przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych oraz przed niepożądanym działaniem detergentów. Powinien doskonale nawilżać i natłuszczać skórę oraz zmniejszać łamliwość paznokci.


Według mnie jest to po prostu zwykły krem do rąk, który nie robi nic szczególnego. Bardzo słabo nawilża dłonie. Stosuję go na noc a na drugi dzień rano moje dłonie znowu domagają się nawilżenia. Przy moich problematycznych dłoniach ten krem w ogóle nie zdaje egzaminu. Konsystencję ma lekką, która szybko się wchłania. To zdecydowanie plus, jednak producent obiecuje, że krem będzie natłuszczał dłonie a niestety tego nie robi. Gdy przeczytałam na opakowaniu, że jest to krem OWOCOWY, od razu pomyślałam, że będzie pięknie pachniał, jednak zapach jest... dziwny. Absolutnie nie owocowy, raczej pachnie jak stare cukierki...




Nie jest wydajny, ponieważ przez swoją rzadką konsystencję wypływa go za dużo z opakowania i część produktu się marnuje. Ja jednak nadal pozostanę przy swoim ulubieńcu kremowym Garnier a tego kremu ponownie nie kupię.

Znacie ten krem? Może macie o nim inne zdanie? Chętnie poczytam co o nim myślicie:)

Pozdrawiam, Margaritess. :)

13 komentarzy:

  1. nie znam, ale ja lubię np z Tołpy:) ALbo Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji go używać, ale skoro jest mało wydajny to chyba wiele nie straciłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu krem? To jest chyba jedyny krem, który działa na moje dłonie praktycznie od ręki! No i o dziwo na dość długo, a niestety również są problematyczne. A patrząc na skład pomyślałam, że pewnie jakiś badziew. Staram się jedynie go nie wąchać... A Garniera nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, każda z nas ma inny gust i inne potrzeby :)

      Usuń
  4. Dla każdego coś dobrego, u mnie się nie sprawdził. Pachnie naprawdę dziwnie, a poza tym w ogóle nie nawilża mojej popękanej skóry dłoni. Bez sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę:) Ani nie pachnie ładnie ani nie działa dobrze.

      Usuń
  5. miałam tego śmierdziela, pierwszy raz użyłam go od razu po zakupach czekając na autobus do domu. w pierwszych minutach rozglądałam się w koło żeby wiedzieć kto tak śmierdzi D: byłam zszokowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go i raczej nie będę miała gdyż mam w domu 4 tuby kremów do rąk i żadnej nie używam. :P. Az chyba dzisiaj posmaruje dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie maialm go. ja uwielbiam masla do ciala :) i te stosuje tez do rak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go i chyba nie kupię, tak jak Ty jestem wierna Garnierowi ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też nie urzekł. Czasami posmaruję nim ręce na noc, ale nic z nimi nie robi. Zapach zdecydowanie dziwny :)

    OdpowiedzUsuń