czwartek, 20 listopada 2014

Avon, Planet Spa, Nawilżające masło do ciała z kwiatem frangipani i trawą cytrynową

To masełko mam już od roku, ale dopiero teraz przyszła pora, aby je użyć. Miałam z tej samej serii peeling do ciała, o którym pisałam TUTAJ. Masło z Avonu, z serii Planet Spa, Bali Botanica z kwiatem frangipani i trawą cytrynową uważam za najlepiej nawilżające masło jakie do tej pory miałam.




Masło zamknięte jest w uroczym słoiczku, który nie tylko jest bardzo wygodny, bo można zużyć masło do końca, ale też bardzo ładnie wygląda na półce w łazience.


Nie wiem jak pachnie kwiat frangipani, ale to masło pachnie bardzo przyjemnie, trochę kwiatową, ale z nuta słodkości. Wyczuwam też w nim trawę cytrynową. Zapach dość długo utrzymuje się na ciele, ale jest delikatny i nie nachalny.


Masło jest bardzo gęste i treściwe. Dobrze się rozsmarowuje i genialnie nawilża! Skóra po nim jest miękka i przyjemna w dotyku. Nie pozostawia tłustego filmu, ale czuć, że skóra jest nawilżona.


Szybko się wchłania, jak na masło, nie klei się i nie pozostawia uczucia lepkości. Nie brudzi ubrań. Jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona, bo nawilżenie długo się utrzymuje a skóra przy tym nie jest tłusta.



Serdecznie polecam Wam wypróbowanie tego masła, bo naprawdę warto. Jest dość drogie, bo kosztuje około 30 zł, ale warto czekać na promocję. Czasami można je dostać w zestawie z innymi kosmetykami z tej serii. 

Jeżeli znacie to masło, to dajcie koniecznie znać jak się u Was sprawdza :)

Pozdrawiam, Margaritess. :)

11 komentarzy:

  1. nie mialam okazji wyprobowac.
    sporo go jest, wiec chyba wart ceny :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ma opakowanie!
    Nie miałam, ale myślę, że wypróbuję na pewno ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mogę przemóc się do serii Planet Spa, bo mało który zapach mnie przekonuje. Ale opakowanie rzeczywiście świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię produkty z tej serii, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. JEST WSPANIAŁE!!

    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go nie miałam, zawsze cena odstrasza, ale te słoiczki są mega słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się jego opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jakiś czas zamawiam kilka kosmetyków z avonu :)
    Może tym razem padnie na masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam coś podobnego z tej serii ;)
    Może kiedyś znowu się skusze :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię masełka z Planet spa, zresztą cała ta seria jest udana ;) Ma śliczne opakowanie .

    OdpowiedzUsuń