środa, 10 lutego 2016

Cztery Pory Roku, Zimowy krem do rąk regenerujący

Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego kremu do rąk. Jak wiecie, krem do rąk to kosmetyk, którego używam codziennie, ale to właśnie zimą zużywam ich najwięcej i najchętniej testuje nowe dla mnie kremy. Tym razem w moje ręce trafił Zimowy krem do rąk regenerujący, Cztery Pory Roku. Znam kremy z tej firmy i zawsze dobrze się u mnie sprawdzały.
Cztery Pory Roku, Zimowy krem do rąk regenerujący
Natłuszczający krem do rąk o działaniu regenerująco - ochronnym, przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry dłoni w okresie zimy. Zawiera w sobie ekstrakt z żurawiny, miodu i mleka.


 Skład:
Cztery Pory Roku, Zimowy krem do rąk regenerujący
Krem ma bardzo przyjemną konsystencję - lekką, ale jednocześnie treściwą. Dobrze się rozsmarowuje i nie jest tępy. Zimowy krem do rąk szybko się wchłania, nie pozostawia klejącej czy tłustej powłoczki na skórze, jednak delikatnie natłuszcza dłonie, dzięki czemu nie są narażone na drażniące czynniki zewnętrzne.
Cztery Pory Roku, Zimowy krem do rąk regenerujący
Krem na przepiękny zapach, który utrzymuje się na dłoniach przez jakiś czas. Pachnie słodko, ale z nutą żurawiny, więc nie jest mdły ani duszący. Krem ma pojemność 75 ml, jest niewielki, ale za to poręczny i z łatwością zmieści się w torebce, dzięki czemu możemy mieć go zawsze przy sobie :)
Cztery Pory Roku, Zimowy krem do rąk regenerujący
Krem naprawdę dobrze działa, bardzo fajnie nawilża skórę, natłuszcza i regeneruje. To nawilżenie nie jest tak mocne jak przy kremie z Neutrogeny, o którym pisałam Wam TUTAJ, ale daje radę. Moja skóra jest nawilżona, nie ma na niej suchych skórek, nie jest szorstka ani czerwona. Krem działa błyskawicznie, zaraz po nałożeniu go na dłonie, czuję różnicę. Serdecznie go Wam polecam. Jest niedrogi, kosztuje w granicach 4-5 zł.

Znacie ten krem? Używałyście go? Jakie macie o nim zdanie?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

9 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo go lubiłam, po zmianie składu jednak już tak fajnie nie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że znam i lubię te kremy, ale zwykle wybieram cytrynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam wszystkie podstawowe warianty tego kremu a zimowy w wersji niebieskiej. był przeciętny ale nie jakiś zły. na pewno wart swojej niskiej ceny

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak do tej pory miałam jakiś balsam od tej firmy. Kremów do dłoni nie miałam, ale raz użyłam od koleżanki, moje dłonie okazały się dla niego zbyt wymagające ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dawno nie miałam produktów tej firmy.

    _____________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń