poniedziałek, 7 marca 2016

Avon, Dwufazowa kuracja odżywcza z kompleksem Nutri 5

Lubię moje długie, gęste włosy, ale trochę traktuję je po macoszemu. Staram się o nie dbać, jednak nie mogę wyeliminować z ich życia prostownicy, dlatego wiem, że są zniszczone. Jednak ich długość sprawia, że nie mam ochoty bawić się w olejowanie czy nakładanie odżywek na pół dnia i wybieram proste i szybkie rozwiązania. Dlatego bardzo lubię odżywki/olejki w sprayu, które stosuję na końcówki, aby nadać im ładny połysk. Moim ulubieńcem w tej kategorii jest serum na zniszczone końcówki z Avon, o którym pisałam TU.
Jednak przy ostatnich zakupach skusiłam się na dwufazową kurację odżywczą w spray z kompleksem Nutri 5 z Avon. 
Avon, Dwufazowa kuracja odżywcza z kompleksem Nutri 5
Od producenta: Dwufazowy eliksir w sprayu z odżywczym kompleksem Nutri 5. Bez spłukiwania. Wzmacnia włosy i nadaje im wyjątkowy blask. Zapobiega wysuszaniu włosów i rozdwojeniu końcówek. Głęboko wnika w pasma włosów i pomaga zapobiegać nadmiernemu wysuszaniu włosów, rozdwajaniu końcówek i łamliwości podczas rozczesywania włosów, tworząc warstwę ochronną. Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.
Jak stosować: Stosuj kiedy chcesz, nawet wielokrotnie w ciągu dnia, na suche lub mokre włosy. 

Avon, Dwufazowa kuracja odżywcza z kompleksem Nutri 5
Opakowanie jest bardzo wygodne, spray sprawia, że możemy dozować ilość kosmetyku jaką chcemy użyć i nie wypływa jej za dużo. Jak widzicie konsystencja jest dwufazowa - widać jak oddzielony jest olejek od wody. Przed użyciem należy wstrząsnąć kosmetykiem, aby połączyły się ze sobą obie warstwy.
Avon, Dwufazowa kuracja odżywcza z kompleksem Nutri 5
Niestety ten spray kiepsko się u mnie sprawdził dlatego go zwróciłam. Używałam go na same końcówki albo od połowy włosów i zawsze na mokre zaraz po umyciu. Nie zrobił krzywdy moim włosom, ale zauważyłam, że po jego użyciu stają się bardziej suche i plączą się na końcach z czym na co dzień nie mam problemu. Nie nadał blasku moim włosom ani nie pomagał w rozczesywaniu. Niestety ten kosmetyk ma alkohol w swoim składzie i to na trzecim miejscu, jednak serum z Avon, którego używam też ma alkohol a działa rewelacyjnie.
Avon, Dwufazowa kuracja odżywcza z kompleksem Nutri 5
Spray przyjemnie pachnie a zapach utrzymuje się na włosach. Jego pojemność to 100 ml a cena to około 15-20 zł ( zależy od katalogu i promocji ). Cena jest dość wysoka, zwłaszcza, że ten kosmetyk nie działa na mnie tak jak powinien. Nie sprawdził się u mnie za dobrze, dlatego na pewno już po niego nie sięgnę.

A Wy znacie ten olejek? Używałyście go? Jakie macie o nim zdanie?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

9 komentarzy:

  1. Miałam, ale nie jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam i w takim razie chyba nie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ten olejek, ale nie zauważyłam nic specjalnego na włosach po jego aplikacji. Za to bardzo lubię i polecam ten szklany z zielonym aplikatorem do wygładzania końcówek. Jest bardzo dobry i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie używam tego serum, o którym piszesz i uwielbiam je :) Jest recenzja na moim blogu.

      Usuń
  4. Nie używałam jeszcze tej kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam i raczej nie kupię, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam. :) mam długie włosy, farbowane wiec wymagające szczególnej troski, podobnie jak Ty używam prostownicy. Ale na koncówki używam po myciu oleju kokosowego. I jak do tej pory nie znalazłam lepszego specyfiku. Czasem testuje inne ale i tak wracam do mojego olejku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych szklanek do latte mam bardzo dużo w pracy :D
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń