środa, 9 marca 2016

Zakupy do domu

Uwielbiam kupować rzeczy do domu, zarówno dekoracyjne jak i użytkowe, jednak nie mam już w domu miejsca na ustawianie tych wszystkich pięknych rzeczy :) Z tego też względu nie robię zbyt dużych zakupów do domu, ale tym razem skusiłam się na kilka, z których niesamowicie się cieszę i dlatego postanowiłam Wam je pokazać.
Zakupy do domu

 
Szklanki do latte, ale fajnie sprawdzą się też do grzanego wina czy po prostu soku. Kupiłam je w zwykłym markecie. Kosztowały 6 zł za sztukę.
Zakupy do domu
Kubków mam sporo, ale obok tego nie mogłam przejść obojętnie :) Jest uroczy, wiosenny i kształtem bardzo mi odpowiada. Jest po prostu śliczny :) Kupiłam go w Rossmannie w promocji za 10 zł, bez promocji kosztuje około 14 zł.
Zakupy do domu
Zakupy do domu
Przepiękna miseczka, która pięknie będzie wyglądała na świątecznym stole. Jest naprawę ładnie zdobiona. Kupiłam ją w Pepco za 5 zł, była przeceniona z 8 zł.
Zakupy do domu
Kieliszki do szampana kupiłam z myślą o mojej przyszłej przeprowadzce, ale nigdy nie miałam takich typowych kieliszków do szampana. Te znalazłam okazyjnie w Biedronce, w zestawie są 4 sztuki i kosztowały 15 zł. Kupiłam od razu dwa komplety :)
Zakupy do domu
 Foremki na muffinki pochodzą ze sklepu KIK i kosztowały 5 zł za 40 sztuk. Ostatnio wykorzystałam swoje zapasy papierowych foremek na muffinki, dlatego muszę je powoli uzupełnić :)
Zakupy do domu
Zakupy nieduże, ale bardzo udane :) Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają i niesamowicie mnie cieszą, zwłaszcza, że kilka z nich było w promocji. 

Podobają Wam się moje zakupy? Może też na coś się skusicie? Co podoba Wam się najbardziej?

Buziaki, Margaritess. :)

11 komentarzy:

  1. Przepiękne miseczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kubek jest jeden, tylko zdjęcie zrobione z obu stron, żeby pokazać, że zdobienie jest na całym kubku :)

      Usuń
  3. Fajny wiosenny kubeczek :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym w tej miseczce widziala tez posadzone kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kubeczki. Uwielbiam kupować różne rzeczy do domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż mam kupić szklaneczki do latte i ciągle ich nie kupuje xd Za co? sama nwm ;d Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń