wtorek, 31 stycznia 2017

Eveline, Spa Professional, Granat i Figa

Bardzo lubię balsamy i masła do ciała. Właściwie to nie mam swojego ulubionego, lubię próbować nowości dlatego zawsze kupuję coś nowego. Kilka miesięcy temu w moje ręce wpadł luksusowy balsam do ciała z Eveline Cosmetics o zapachu granat i figa.
Eveline, Spa Professional, Granat i Figa


Na wstępie muszę zaznaczyć, że moja skóra nie jest problematyczna ani przesuszona, dlatego większość balsamów przypada mi do gustu. Ten ma przepiękny zapach, trochę słodki, ale nie za bardzo. Dość długo utrzymuje się na ciele, ale nie jest nachalny.
Eveline, Spa Professional, Granat i Figa
Balsam ma lekką, delikatną, nie tłustą konsystencję. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Dobrze nawilża, ale nie jest to jakiś mocny efekt. Jeżeli macie problemy ze skórą na ciele to myślę, że może być niewystarczający. Dla mnie jest fajny, ale lubię jak balsam ma mocniejsze działanie. Nie podrażnił moje skóry ani nie wywołał uczulenia.
Eveline, Spa Professional, Granat i Figa
Jego pojemność to 200 ml a regularna cena to około 15 zł. Według mnie jest fajny, ale nie polecę go z czystym sumieniem, ponieważ nawilżenie mogłoby być lepsze. Jednak zapach jest naprawdę godny uwagi :)

A Wy znacie ten balsam? Używałyście go? Jakie macie o nim zdanie?

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. właśnie nie znam jeszcze tego produktu, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem czy przy mojej wymagającej skórze też by tak dobrze wypadł. Ostatnio niestety wiele balsamów mnie rozczarowuje i najczęściej sięgam po bogate masła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie myślę, że nie sprawdziłby sie u Ciebie :(

      Usuń
  4. Uwielbiam zapach tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Gosiu, dziękujemy za Twoją recenzję. Super, że spodobał Ci się zapach naszego balsamu. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń