poniedziałek, 20 lutego 2017

Podsumowanie tygodnia 3/02

Przyszedł czas na moje drugie podsumowanie tygodnia, tym razem bierzemy pod lupę trzeci tydzień lutego.



Muszę się przyznać, że ten tydzień zleciał mi bardzo szybko, choć był po prostu nudny. Nie działo się w nim nic ciekawego, poza sobotnią impreza urodzinową mojej przyszłej szwagierki :) Ale z wiadomych względów nie mogę umieścić tu zbyt wielu zdjęć z tej uroczystości. Poza tym zrobiłam mało zdjęć i muszę się Wam pożalić, że chyba dopadło mnie jakieś przesilenie, chandra, sama nie wiem co to jest. Ale ostatnio mam kiepski humor i mało energii. Oby szybko mi przeszło! W końcu coraz częściej wychodzi piękne słońce :)

Ale na pogodę ostatnio nie można narzekać. Mimo tego, iż faktycznie jest mroźno ( najbardziej cierpią na tym kierowcy, ale ja do nich nie należę ), to jest pięknie. Na początku tygodnia po mroźnej nocy, drzewa były przepięknie oszronione ( uwielbiam ten widok! ) a teraz prawie codziennie świeci słoneczko. Nie zrobiłam zdjęcia tego zjawiska, gdyż nie miałam telefonu a spacerze, ale zdjęcie znalezione w Internecie doskonale oddaje to o czym mówię.

W tym tygodniu były również Walentynki. Mam do nich bardzo pozytywne nastawienie, moje zdanie o nich możecie przeczytać TUTAJ. Jednak w tym roku tak jakoś wyszło, że nie obchodziliśmy tego święta.

Mama jednak zafundowała mi walentynkowy obiadek ♥ Może niezbyt zdrowy, ale dobry :)

Dla ogólnej poprawy humoru zawitałam do Pepco, ale poza tą śliczną doniczką, niczego nie znalazłam. Ta doniczka niesamowicie mi się spodobała, kosztowała 7 zł i była chyba jedną z ostatnich. Jeszcze nie wiem co w niej posadzę, ale na pewno coś wymyślę :D



WARTO PRZECZYTAĆ 
 
Dlaczego warto obchodzić Walentynki  Mój tekst sprzed dwóch lat, który mówi o pozytywnym nastawieniu do tego wydarzenia. 

Znajdujesz w szafie swojego chłopaka sukienkę jego byłej  Ciekawy tekst damsko-męski na blogu Segritty. Jeżeli jesteście zazdrosne o swojego partnera, warto przeczytać ten tekst i się nad tym zastanowić :)
 
Gazetka Lidl, Poniedziałek 20.02  Znowu w Lidlu będą dostępne ubrania sportowe - kurtki, bluzy oraz koszulki do ćwiczeń. Nigdy nie udaje mi się dotrzeć do Lidla, aby coś sobie z tego kupić, może tym razem mi się uda :) Dodatkowo zaczyna się w Lidlu tydzień meksykański, więc jeżeli gustujecie w takiej kuchni to znajdziecie tam coś dla siebie :) Aha! Jeżeli nie możecie doczekać się Wielkanocy, to w tej ofercie Lidla znajdziecie już zajączki czekoladowe (!)

Gazetka Biedronka, Poniedziałek 20.02 Warto też spojrzeć na gazetkę Biedronki - Stylowa łazienka. Będą dostępne akcesoria łazienkowe - dywaniki, ręczniki, organizery a także lokówki, prostownice, szczotki do włosów.

Mam nadzieję, że moje podsumowanie tygodnia Wam się spodobało i że znalazłyście coś ciekawego dla siebie. Miejmy nadzieję, że następny tydzień będzie lepszy dla mnie pod względem mojego samopoczucia :)

Buziaki, Margaritess. :)

7 komentarzy:

  1. Muszę zajrzeć do Lidla i do Biedronki :) W moim mieszkaniu większość doniczek pochodzi właśnie z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku Walentynek również nie obchodziłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zima :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, ale smaka narobiłaś zdjęciem tego obiadu :D idę sprawdzić, czy mam jakieś frytki w zamrażarce :D
    zimowe zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiadek walentynkowy pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryteczki zawsze dobre :D <3 nawet w walentynki :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń