piątek, 8 czerwca 2018

Avon, Pur Blanca Blush

Bardzo rzadko piszę o perfumach, bo ciężko opisać zapach i przekonać lub zniechęcić kogoś do zakupu. Czasami jednak robię wyjątek, gdy jakieś zapachy mocno mnie oczarują. Tak się stało i tym razem. Woda toaletowa Avon, Pur Blanca Blush oczarowała mnie już kilka lat temu i cały czas do niej wracam.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwona porzeczka, bergamotka, bluszcz
nuta serca: bez, róża, lilia wodna
nuta bazy: piżmo, suszone owoce, drewno cedrowe

Woda toaletowa Pur Blanca Blush to pełna wdzięku, pogodna kompozycja stworzona dla kobiet, które kierują się intuicją i sercem. Znajdziesz tu nutę porzeczki, przeplatającą się z wonią bergamotki, a także aromat róży, otoczony aksamitną, kremową głębią piżma i suszonych owoców. Daj się oczarować urokowi Pur Blanca Blush.
Zapach jest po prostu przepiękny. Słodki, otulający, ale nie mdły. Elegancki, wyrafinowany, ale jednocześnie delikatny i subtelny. Nie jest nachalny ani zbyt mocny czy duszący. To zapach kwiatowy z nutą słodyczy. Kojarzy mi się z latem, ciepłem, z wakacjami. Według mnie to właśnie taki wakacyjny zapach :) Jest taki kobiecy, dziewczęcy. Na plus przemawia również jego trwałość. Wydawać by się mogło, że tańsze zapachy będą nietrwałe, ale Pur Blanca Blush może się pochwalić długą trwałością a na ubraniu czy apaszce zostaje nawet kilka dni. Zapach naprawdę bardzo mi się podoba, to jeden z moich ulubionych zapachów od Avon. Serdecznie go Wam polecam! Kosztuje około 30 zł, ale bardzo często jest w promocji za około 20 zł.

A Wy znacie ten zapach? Jeżeli tak to podoba Wam się? Jakie zapachy lubicie?

Czekam na Wasze opinie ♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. Moja mama chyba miała inną wersję, chyba taki biały flakonik albo z białą nakrętką i pamiętam że zapach był całkiem spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa czy przypadłby mi do gustu. Za zbyt słodkimi zapachami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam inną wersję tej perfumy i jest naprawdę ładna :) myślę, że i ta przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie jej zapach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten zapach i był bardzo przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny słoneczny poniedziałkowy dzień Przyznam szczerze że w swojej kolekcji również posiadam kilka perfum z Avonu i bardzo mi się podobają te jednak nie miałam ale myśl że zawiera ona sobie czarną porzeczkę jest dość kusząca gdyż lubię taki zapach Mam nadzieję że uda mi się ją przetestować ze względu właśnie na czarną porzeczkę Chodzi mi właśnie o czerwoną porzeczkę hahaha Tak to jest jak człowiek jeszcze jest lekko zaspany i pisze Pozdrawiam cię pięknie życzę ci przyjemnego dnia i mnóstwo wspaniałości


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń