poniedziałek, 25 czerwca 2018

Sukienka w motyle

Piękna, ciepła wiosna dobiegła końca a lato powitało nas iście jesienna pogodą. Mam nadzieję, że ciepełko niedługo do nas wróci. Ja znowu miałam przerwę spowodowaną problemami zdrowotnymi, ale już wróciłam :) Dziś chcę zaprezentować się Wam w sukience w motyle, która już Wam kiedyś pokazywałam - KLIK , ale zdjęcia w plenerze wyszły tak fajnie, że postanowiłam znowu w niej wystąpić. To nic, że pokazuję ta samą sukienkę dwa razy :))

Zdjęcia były zrobione jeszcze podczas pięknej pogody na przejażdżce do lasu. Bardzo lubię zapach lasu oraz widok iglaków. Trochę przerażają mnie wszechobecne owady a najbardziej kleszcze dlatego nie chodzę na spacer do lasu zbyt często, ale naprawdę lubię w nim przebywać.


Mam nadzieję, że podobają Wam się zarówno zdjęcia jak i moja sukienka :) Jak widać służy mi dobrze już od kilku lat :) Wybaczcie, że dziś nic ciekawego Wam nie napisałam, ale chciałam się po prostu odezwać i dać znać czy chwilowo u mnie wszystko w porządku :)

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy: