sobota, 30 czerwca 2018

Avon, Clearskin Blackhead Clearing Daily Cleanser, Oczyszczający żel przeciw wągrom

Dokładne oczyszczenie twarzy to podstawa pielęgnacji. Na nic się zdadzą drogie kremy i maseczki, jeśli nasza twarz nie będzie codziennie dokładnie oczyszczona z makijażu i wszelkiego innego brudu. Używam różnych żeli do mycia twarzy i peelingów, choć najbardziej lubię połączenie żelu i delikatnego peelingu, abym nie musiała używać dwóch kosmetyków :) I taką funkcję spełnia głęboko oczyszczający żel przeciw wągrom z wyciągiem z aloesu i rumianku Avon. 


Jak sama nazwa wskazuje, kosmetyk ma żelową konsystencję z widocznymi drobinkami peelingującymi. Drobinki te są delikatne i idealnie sprawdzają się do codziennego użytku. Gdyby były mocniejsze, mogłyby być zbyt drastyczne do codziennego stosowania. Żel dokładnie myje i oczyszcza twarz a przy okazji ją peelinguje. Buzia po nim jest czysta i odświeżona. Żel ma przyjemny, delikatny, nie drażniący zapach. 
Nie zauważyłam znacznej poprawy jeśli chodzi o wągry, nie zmniejszył ich jakoś mocno ani też nie sprawił, że nie pojawiają się nowe. Ale nie oczekiwałam tego od niego - wiem, że stan cery często poprawia się i pogarsza niezależnie od stosowanych kosmetyków. Dla mnie robi to co ma robić, myje, oczyszcza i pielęgnuje twarz. Buzia nie jest po nim ściągnięta ani podrażniona. 
Polecam go Wam do codziennego oczyszczania skóry twarzy, ale nie zastąpi Wam peelingu, którego należy używać raz na jakiś czas. Ja z tego żelu jestem bardzo zadowolona i będę używać go nadal. 

A Wy znacie ten żel? Jakie macie o nim zdanie? Używacie kosmetyków Avon?

Czekam na Wasze opinie i komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)
 

1 komentarz:

  1. Pierwszy raz widzę ten żel. Widać, że już dawno nie przeglądałam oferty Avonu.

    OdpowiedzUsuń