sobota, 25 maja 2019

Avon, Encanto Fascinating

Witam Was serdecznie!
Mimo, iż kosmetyki zajmują u mnie obecnie miejsce drugorzędne, to jednak czasami mam ochotę na jakąś nowość :) Tak było w tym przypadku. Przeglądając nowy katalog Avon wpadł mi w oko nowy zapach Encanto Fascinating i zamówiłam sobie mgiełkę do ciała, aby go wypróbować. Zapach tak mi się spodobał, ze postanowiłam kupić sobie cały zestaw :)



W skład zestawu wchodzi balsam do ciała, mgiełka zapachowa, olejek do ciała i kąpieli, perfumy oraz mini krem do rąk. Przyznam, że cały zestaw prezentuje się bardzo ładnie i luksusowo. Jest idealny na prezent! Jego koszt to niecałe 100 zł. Cena może wydawać się wysoka, ale jeśli same perfumy kosztują ponad 50 zł, to zestaw wychodzi całkiem korzystnie :) Dodatkowo ten piękny turkusowy kolor dodaje wyjątkowości.
Główne nuty zapachowe to kwiat jade, różowy pieprz, ciepłe piżmo. Nie jestem dobra w opisywaniu zapachów, ale według mnie to ciepły, kwiatowy, ale troszkę też słodki zapach. Jest delikatny, ale wyczuwalny, nie nachalny. 
Zestaw dopiero do mnie przyszedł, więc nie jest to recenzja. Używałam jedynie mgiełki do ciała i mini kremu do rąk, bo to już zamówiłam wcześniej na próbę. Krem fajnie nawilża dłonie i pozostawia na nich piękny zapach. Jego wielkość jest idealna do torebki, kosmetyczki, czy do szafki nocnej :) Ja zazwyczaj właśnie takie małe kremy trzymam w szafce przy łóżku i używam ich wieczorem.
Mgiełka pięknie pachnie i jest dość trwała, podejrzewam, że perfumy będą jeszcze dłużej się utrzymywać :) Mgiełka jest idealna do odświeżenia w ciągu dnia. Jest plastikowa, więc również możemy zabrać ją gdzieś ze sobą bez obawy, że coś nam się stłucze czy wyleje. 
Zestaw Avon Encanto Fascinating bardzo przypadł mi do gustu i mogę go Wam polecić! Zapach jest naprawdę ładny i spodoba się prawie każdemu. Dodatkowo jest pięknie opakowany, więc jest gotowym pomysłem na prezent. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i cieszę się, że go mam.


A Wy znacie ten zapach? Używacie kosmetyków Avon?


Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

5 komentarzy:

  1. Widziałam już gdzieś ten zestaw w czerwonej wersji kolorystycznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest jeszcze czerwona wersja :) Ale tamtej nie miałam i nie wiem jak pachnie.

      Usuń
  2. nie znam tego zestawu, ale zachęcająco wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mnie zaciekawił ten zestaw i wyglądem i opisem więc zaraz po założeniu sobie konto na Avon https://start.avonpolska.pl/zalozkonto go zamówiłam (i możliwe nawet, że była wtedy jakaś promocja ale dokładnie nie pamiętam) - jak dla mnie idealny zestaw na lato :D mgiełkę noszę cały czas w torebce tak żeby się w ciągu dnia odświeżyć i masz rację, jest trwała ;) także były to dobrze wydane pieniądze

    OdpowiedzUsuń