piątek, 10 maja 2019

Pomysły na prezent ślubny

Rozpoczął się sezon ślubny, więc pomyślałam, że to dobra okazja, aby przedstawić Wam dosłownie kilka moich pomysłów na prezenty ślubne. Są to drobnostki, które mogą być dodatkiem do właściwego prezentu, lub mogą zastępować kwiaty. Wiadomo, że od lat na wesela daje się głównie pieniądze, natomiast zamiast kwiatów młodzi zazwyczaj wybierają alkohol, książki lub czekoladki, więc moje pomysły mogą być fajnym dodatkiem do wina :)

Moim absolutnym hitem są powyższe kubeczki :) Wyglądają jak za czasów PRLu, w podobnych piło się kakao za moich czasów na stołówkach szkolnych :) Są urocze i personalizowane. Zarówno te kubeczki jak i poduszki z poniższego zdjęcia znajdziecie na stronie sklepu Spodlady.com. Nie jest to żadna reklama, dlatego nie daję linków, ale na pewno je znajdziecie jeżeli będziecie potrzebować :)
Te poduszki również wpadły mi w oko i są super kompletem do kubeczków :) Z tej serii są jeszcze podkładki pod kubki oraz magnesy, więc można skomponować cały zestaw ślubny. Moim zdaniem to fajne upominki, które zawsze będą przypominać dzień ślubu.
Jestem tradycjonalistką i może czasem jestem trochę staroświecka, ale mnie się bardzo podobają personalizowane ręczniki z napisami "Mąż", "Zona", "W dniu ślubu" lub zawierające imiona i datę ślubu małżonków. Moim zdaniem to piękna pamiątka a w dodatku użyteczna. Obecnie można znaleźć bardziej "nowoczesne" zestawy z pięknymi kubkami lub filiżankami. Te powyższe kubki kompletnie skradły moje serce ♥ Najpiękniejsze ♥ Oba przedstawione zestawy znajdziecie na Allegro - tam też znajdziecie dużo więcej zestawów w przeróżnych cenach.
No i na koniec coś o czym myślę już od dawna czyli bluzy lub koszulki z napisami "Mąż", "Zona". Bardzo mi się podobają i chętnie sobie kiedyś taką sprawie :)
To już wszystkie prezenty, które chciałam Wam dziś przedstawić. Według mnie to fajne upominki, które można dodać do wina, jeżeli wybieracie się na sam ślub lub jako dodatek do pieniążków, jeżeli idziecie na wesele. Pomyślałam, że taki prezent to też ciekawy pomysł na wieczór panieński dla przyszłej Panny Młodej. Co o tym myślicie?

Dajcie znać czy podobają Wam się moje powyższe propozycje, czy skorzystałybyście z nich lub czy chciałybyście coś takiego dostać na swój ślub lub rocznicę ślubu :)

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o ślub to jestem głównie za pieniędzmi, ale taki ręczniki czy inne akcesoria są fajnym dodatkiem i urozmaiceniem prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te kubki są świetne i można podarować taki upominek młodym zamiast kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń