czwartek, 26 września 2019

Ostatnie dni lata

Lato niestety dobiega końca i trzeba przygotować się na długą jesień i zimę. Trochę mi smutno z tego powodu, ponieważ uwielbiam letnie miesiące, ale jesień też ma swoje uroki KLIK.
Jednak zanim całkiem dopadnie nas jesienna aura, pozwólmy sobie jeszcze chwilę porozkoszować się ostatnimi dniami lata :) Dziś wrzucam Wam taki miks zdjęć z moich ostatnich dni lata i to już chyba było takie pożegnanie z latem :(

Ostatnie dni lata upłynęły mi na korzystaniu z pogody, spacerach i kawkach z rodziną na świeżym powietrzu :)









A jak Wam minęły ostatnie dni lata? Jesteście już przygotowane na jesień? :)

Czekam na Wasze komentarze, będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie po sobie ślad :)♥

Buziaki, Margaritess. :)

8 komentarzy:

  1. Ta jesień przyszła zdecydowanie za szybko! Miałam nadzieję, że ciepłe dni potrwają jeszcze cały październik. A tymczasem ostatnio tak zmarzły mi uszy, że na ostatnich zakupach kupiłam ciepły sweter i czapkę :P Ale pyszne ciacho widzę na stole! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Też myślałam, że jeszcze w październiku będzie pięknie, ale kto wie :)

      Usuń
  2. Tylko pozazdrościć możliwości picia kawki na świeżym powietrzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wraz z jesienią u nas zaczęły się choroby, nie przepadam za tą porą roku ale cóż, oby do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dzieciach pewnie nie trudno o choroby :( Trzymajcie się! :*

      Usuń