sobota, 29 czerwca 2013

Kolczyki ze sklepu vezzi.pl

Dzisiaj post zupełnie spontaniczny, nie planowałam go robić, jednak jestem tak zadowolona, że muszę się tym z Wami podzielić:)
Kilka dni temu zamówiłam kolczyki w sklepie internetowym vezzi.pl, jest tam teraz obniżka aż do 50%, jednak ceny nawet bez żadnej przeceny są przystępne i niewygórowane. Ja za swoje kolczyki zapłaciłam około 7zł. Kolczyki są przepiękne, ale urzekła mnie też obsługa tego sklepu. Cały czas dostawałam wiadomości o statucie mojego zamówienie, kiedy doszły pieniążki, kiedy wysłali towar. Jest to bardzo miłe a przede wszystkim dokładnie wiemy, kiedy możemy spodziewać się przesyłki. Kolczyki zostały wysłane dosłownie dzień po tym jak je zamówiłam i przelałam pieniądze.


Czy one nie są piękne?:)


I przemiła karteczka od obsługi sklepu:)

Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów, mimo, że to tylko jedne kolczyki. Zachęcam Was do odwiedzenia tego sklepu, bo naprawdę warto. Ja z pewnością jeszcze tam wrócę:)
Podobają Wam się moje kolczyki?:)

Buziaki, Margaritess. :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze traktują klienta a rzadko to się zdarza. Teraz się zastanowię czy czegoś tam nie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, bardzo rzadko zdarza się tak, że obsługa tak traktuje klientów.
    Kolczyki są cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastelowe kolorki to coś co kocham :) śliczne kolorki.

    A obsługa rzeczywiście bardzo miła. Spodobała mi się własnoręcznie wypisana karteczka :)

    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń