poniedziałek, 30 października 2017

Decoupage - moja nowa pasja

W ostatnim wpisie pokazałam Wam ozdoby halloweenowe, natomiast dziś chciałam Wam się pochwalić moimi pierwszymi pracami, które zrobiłam kilka tygodni temu. Pewnie nie są idealne, ale to dla mnie zupełne początki i muszę przyznać, że te pierwsze ozdoby, które wyszły spod mojej ręki nie są najbrzydsze :) Ale ocenę pozostawiam Wam :)

Kiedy zdecydowałam, że chcę spróbować techniki decoupage, od razu zaczęłam szukać co będzie mi do tego potrzebne. Na Allegro znalazłam zestawy startowe, w których znajdują się farby, klej, pędzelki, kilka serwetek oraz drewniane wyroby do ozdabiania. Przyznam szczerze, że na punkcie serwetek zwariowałam i już przyszły do mnie trzy zamówienia serwetek... Z deseczek, które były w zestawie startowym zrobiłam dwie urocze ( choć nieidealne ) zakładki do książek z babeczkami oraz z motylkami.
Zrobiłam także podkładki pod kubek, które już używam i dobrze mi się sprawdzają :) Postawiłam na wzór lawendy, podobno to bardzo modny motyw w decoupage :D
Kotkowi do ozdoby nie mogłam się oprzeć, ale nie wiedziałam w jaki sposób go ozdobić. Postawiłam na serduszka, które zawsze się obronią :) Kotek może być zakładką do książki lub ozdobą, można go gdzieś powiesić.

To moje pierwsze prace, jak Wam się podobają? Czekam na Wasze komentarze i opinie ♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. śliczne prace, a muszę Ci powiedzieć, że będzie jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają, zostaje na dłużej, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się kiedyś bawiłam w decoupage, bardzo fajne hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotek i zakładki sa rewelacyjne!!! Masz talent!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń