piątek, 12 czerwca 2020

Siódme urodziny bloga

Dziś ważny dla mnie dzień, ponieważ mój blog obchodzi swoje siódme urodziny. Gdy zaczynałam pisać bloga kilka lat temu nie sądziłam, że tak długo uda mi się to kontynuować i że będzie mi to sprawiać taką radość. Cieszę się, że się nie poddałam i mimo różnych przeciwności losu nie przestałam pisać. Oczywiście nie zawsze jest czas na regularne posty, zdarzają się przerwy dłuższe lub krótsze, ale zawsze wracam w to swoje miejsce z dużą chęcią.

Przez te siedem lat dużo się zmieniło zarówno w moim życiu prywatnym jak i w podejściu do blogowania. Jestem już trochę inną osobą, inne tematy mnie interesuje i na inne rzeczy zwracam uwagę. To normalne. Ale cieszę się, że mam grono swoich czytelników, którzy regularnie do mnie wracają. Dziękuję Wam za każdy komentarz, wiadomość prywatną czy obserwację na Instagramie. Wiem, że wiele z Was tylko czyta a nie komentuje - Wam też dziękuję. Sama nie zawsze zostawiam po sobie ślad na blogach, które czytam. Dziękuje też osobom, które nie chcą ujawniać się w komentarzach, ale piszą do mnie wiadomości. To bardzo miłe :) Fajnie wiedzieć, że ktoś czeka na posty i martwi się ciszą na blogu.


Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za obecność na moim blogu a sobie życzę kolejnych lat blogowania :)

Pozdrawiam Was serdecznie,
Margaritess. :)

13 komentarzy:

  1. siedem lat to sporo czasu, wszystkiego dobrego na kolejne lata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, u mnie już będzie 8 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 lat to imponujący kawał czasu :) życzę kolejnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejnych pięknych lat w blogowaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę kolejnych wspaniałych lat blogowania :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. No to sporo, jak na blogowanie. Kolejnych 7 życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nie pamiętam ile u mnie czasu minęło od założenia bloga, ale sporo. Gratuluję i kolejnych udanych lat życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 7-lat blogowania i życzę kolejnych takich rocznic :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń