środa, 8 lipca 2020

Wakacje

Nadeszły upragnione letnie miesiące. Lubię nazywać je "wakacjami", choć od czasów skończenia szkoły z wakacjami nie mają wiele wspólnego ;) Ale dla mnie wakacje to nie tylko urlop, wyjazdy czy brak obowiązków, ale przede wszystkim piękna pogoda, spędzanie czasu na świeżym powietrzu, lżejsze ubrania, ciepłe wieczory, grillowanie, sezonowe warzywa i owoce, dbanie o ogród. To krótki, ale wyjątkowy czas w roku.


Dużo się ostatnio u nas dzieje, ale cieszę się, że to pozytywne rzeczy. Nadal większość czasu spędzamy aktywnie, głównie na podwórku. Cieszę się, że mogę rozłożyć leżak i rozkoszować się piękną pogodą, ciszą i spokojem. To cudowne, że wychodzę do ogrodu i mogę zerwać świeżą truskawkę, agrest, sałatę na kanapkę, szczypiorek do pomidorków i miętę do lemoniady :) To małe rzeczy, które bardzo cieszą i sprawiają, że życie jest piękne :)

Trzeba dostrzec radość w małych rzeczach i doceniać to co się ma. Tylko wtedy będziemy mogli być naprawdę szczęśliwi. Otaczajcie się ludźmi, których kochacie, dbajcie o siebie i swój spokój i rozkoszujcie się pięknym latem :)

Niezależnie od tego gdzie i jak spędzicie te letnie wakacyjne miesiące, życzę Wam aby były piękne, słoneczne i udane :) Moje plany już znacie, wakacje na łonie natury to najlepsze co może być ;)

Dajcie znać jakie macie plany wakacyjne, czy gdzieś wyjeżdżacie czy może spędzicie je na swoim podwórku, działce?

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

16 komentarzy:

  1. ale ta lemoniada wygląda pysznie, ja też mam miętę z własnego ogródka, a wakacje dla mnie mogłyby trwać cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super 😋 Oj też tak mam, te miesiące mogłyby się nie kończyć 😉

      Usuń
  2. Cudowny post, też mnie cieszą takie rzeczy - nie ma to jak plony z własnego ogrodka☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero we wrześniu, ale u Ciebie pięknie juz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że uda się wyjechać choć na parę dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez uwielbiam lato i wakacje nawet jak nigdzie nie wyjeżdżam. Uwielbiam te lżejsze letnie ubrania i dłuższe dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zapomniałam dopisać, że wakacje to też długie dni 😉

      Usuń
  6. Relaksuj się i odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W letnie miesiące nawet obowiązki są przyjemniejsze 😉

      Usuń
  7. Bardzo lubię lato i wakacje. Upały mniej, ale są do zniesienia. Ta lemoniada pycha, a truskawki uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, upały są ciężkie, ale wtedy pomaga orzeźwiająca lemoniada 😉😋

      Usuń
  8. Ja nie lubię lata, wyczekuję jesieni i zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przez upały. Jesień też może być fajna 😉

      Usuń