czwartek, 28 maja 2020

Maj na zdjęciach

Do końca maja zostało jeszcze kilka dni, ale ja już przychodzę do Was z małym podsumowaniem. Maj minął mi bardzo szybko i pogodowo nas nie rozpieszczał. Dużo się działo, ale mimo to upłynął mi spokojnie i rodzinnie. Było kilka ważnych wydarzeń, sporo czasu spędziłam w ogrodzie, więc maj jak najbardziej mogę zaliczyć do udanych :)

Zapraszam Was na krótki przegląd zdjęć :)


Uwielbiam bez :) Dobrze, że mam go na podwórku i mogę chociaż przez chwile nacieszyć się nim w wazonie :) Lubię otaczać się kwiatami w domu, więc mam ich całkiem sporo :)



 Zawsze mnie pilnuje :)

Jak maj to i rozpoczęcie sezonu grillowego :) Nie mogło być inaczej :D Mam w domu prawdziwego mistrza grillowania, więc zawsze jest to przepyszna uczta :)
Uwielbiam świeżo wyciskane soki. Zazwyczaj robię je z marchewek z dodatkiem różnych owoców, ale w tym miesiącu miałam ogromną ochotę na pomarańcze. Nic nie może równać się ze świeżo wyciskanym soczkiem pomarańczowym :)

Placuszki z jabłkami to danie, które towarzyszyło mi kilka razy w tym miesiącu :) Bardzo je lubię, więc jak już zacznę je smażyć to co kilka dni mam na nie ochotę :)
Majowa pogoda na jednym zdjęciu. Trochę słońca, trochę chmur i wiatru.
 Ale kawkę na balkonie dało się wypić :)
Zrobiłam pierwszy raz miód/syrop z mniszka lekarskiego i jestem z niego bardzo dumna. Zrobiłam dwie tury, więc na pewno nam nie zabraknie :)

A jak wyglądał Wasz maj? Co fajnego zrobiłyście, jakie macie plany na czerwiec? Nasze plany są bardzo fajne, więc na pewno nie będziemy się nudzić :)

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

9 komentarzy:

  1. Maj pachnie bzem i grillem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny bez - uwielbiam go :) Zazdroszczę grilla, ja przez ta całą kwarantannę nie miała w tym roku jeszcze żadnego grilla. Kawke na balkonie tez lubię wypić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten Twój maj:) Bez uwielbiam i za kolory i za zapach i za energię którą mi on daje.Szkoda że tak krótko dane jest się nim cieszyć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam duuuużo bzów na ogródku, więc co 3 dni miałam świeży, pięknie pachnący bukiet kwiatów w domu :)

    W czerwcu wyjeżdzamy na urlop, za 2 tyg także u nas również zapowiada się ciekawie i przede wszystkim aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez to istotny symbol maja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maj to mój ulubiony miesiąc. Tego zapachu wszędzie kwitnących kwiatów nie da się z niczym porównać :) Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bez i jego kolor :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń