piątek, 5 lutego 2016

Perfecta, Masło do ciała Jagodowa Muffinka

Bardzo lubię masła do ciała, zwłaszcza te o oryginalnych zapachach. Dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy dostałam pod choinkę zestaw masła do ciała i peelingu o zapachu jagodowej muffinki. Peelingu jeszcze nie używałam, ale odmładzające masło do ciała Perfecta Jagodowa Muffinka używam już od dłuższego czasu, dlatego mogę Wam o nim coś napisać.
Masło do ciała Perfecta, Jagodowa Muffinka
Skład
Masło do ciała Perfecta, Jagodowa Muffinka
Zawiera olejek orzechowy, który zapobiega wiotczeniu, uelastycznia i zwiększa sprężystość oraz gładkość skóry. Olejek arganowy regeneruje komórki, ujędrnia i działa przeciwstarzeniowo, a kwas hialuronowy intensywnie nawilża. 
Masło do ciała Perfecta, Jagodowa Muffinka
Masło do ciała Perfecta, Jagodowa Muffinka ma gęstą, zbitą i treściwą konsystencję. Dobrze się nakłada, trochę ciężej rozsmarowuje, przez to, że jest gęsta, ale dzięki temu dodatkowo robimy sobie masaż skóry :) Masła mają to do siebie, że długo się wchłaniają, ale to masełko w miarę szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoki na skórze ani nie jest lepiące.
Masło do ciała Perfecta, Jagodowa Muffinka
Masło miało pachnieć jak świeżo upieczona muffinka jagodowa... ale pachnie bardziej jak jogurt zabarwiony jagodami. Zapach nie jest zły ani brzydki, po prostu dla mnie nie przypomina muffinki jagodowej. Jest mało intensywny i słabo wyczuwalny na skórze. Masło bardzo dobrze nawilża skórę, pozostawiając ją gładką i napiętą, ale nie ściągniętą czy klejącą.
Masło do ciała Perfecta, Jagodowa Muffinka
Podsumowując, masło sprawdza się u mnie dobrze i przypadło mi do gustu, ponieważ dobrze nawilża skórę, nie wysusza ani nie podrażnia. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Zapach też jest w porządku, ale nie nastawiajcie się, że poczujecie słodką muffinkę :)
Masło do ciała Perfecta, Jagodowa Muffinka
Pojemność tego masełka to 225 ml a cena to około 15 zł.

Znacie to masełko? Jak się u Was sprawdziło? Podobał Wam się zapach?

Buziaki, Margaritess. :)

9 komentarzy:

  1. Dla mnie jego zapach był nie do zniesienia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię słodkie zapachy ale nie nachalne ;) Nie miałam tego masełka ale pewnie niedługo kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za masłami do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam smak i zapach jagód, szkoda że to jednak nie zapach muffinki :)
    Cena zachęcająca, myślę że wypróbuję takie masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda kusząco :) szkoda tylko że nie pachnie babeczkami ;<

    Zapraszam do mnie blogbeautymix.blogspot.com dopiero zaczynam i przyda mi się każda uwaga od kogoś kto ma doświadczenie w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no trudno że nie pachnie jak świeża upieczona muffinka, ale to pewnie było by za trudne do uchwycenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jagodowej muffinki kojarzy się z czymś słodkim, ciepłym, a ten zapach bardzo od tego odbiega.

      Usuń
  7. Rzeczywiście jagodowa muffinka to kusząca nazwa :D I mimo że piszesz iż wymaga odrobinę pracy, żeby je nałożyć to myślę,że warto wypróbować. Tym bardziej, że szybko się wchłania i nie klei. To dla mnie istotne. ;)

    OdpowiedzUsuń