środa, 4 października 2017

Home Decor Haul

Dawno nie było u mnie home decor haul, więc muszę to nadrobić :) Bardzo lubię robić tego rodzaju zakupy, ostatnio o wiele bardziej niż kosmetyczne :) Na pewno to za sprawą tego, że za niedługo się przeprowadzam i już od dawna gromadzę potrzebne rzeczy, ale myślę, że po przeprowadzce mi to nie minie i nadal będę robić tego rodzaju zakupy :) Bez zbędnego pisania zapraszam Was do oglądania moich najnowszych zakupów do domu.

Kupiłam sobie zestaw noży MG Home by Magda Gessler z linii KENDO. Jeżeli nie wiecie to Magda Gessler stworzyła swoją markę rzeczy kuchennych, m.in garnków, patelni, noży, naczyń bambusowych. Noże wyglądają bardzo ładnie, w zestawie jest elegancki stojak, identyczny jak pokazany na opakowaniu. Mam nadzieję, że dobrze się sprawdzą :) Jeżeli macie te noże to dajcie koniecznie znać jakie jest Wasze zdanie o nich.
W Biedronce kupiłam zestaw garnków ceramicznych w pięknym szarym kolorze. Są przeznaczone również na kuchenki indukcyjne, więc mam nadzieję, że dobrze się u mnie sprawdzą :) Długo zastanawiałam się nad wyborem garnków, trochę przerażały mnie ceny, ale ostatecznie padło na te, były w dobrej cenie, są ładne, więc na razie wystarczą :)

Dzięki uprzejmości przemiłej i przekochanej instagramowiczki udało mi się zdobyć takie piękne różowe foremki ceramiczne serduszka. Mogą służyć jako miseczki lub jako kokilki do zapiekania.
W Pepco skusiłam się na taki uroczy słoiczek. Nie wiem jeszcze co będę w nim przechowywać, ale myślę, że będzie stał na blacie, bo jest piękny :) A co Wy byście w nim przechowywały?
W Biedronce skusiłam się na matę do suszenia naczyń. Myślałam o niej od dawna, a że akurat była w Biedronce i to jeszcze w takim pięknym wzorze musiałam ja kupić :) Myślę, że fajnie się nada do suszenia drobnych rzeczy.
I na koniec jeszcze dwie ozdoby na Halloween :) Nie obchodzę jakoś szczególnie tego święta, ale bardzo podoba mi się motyw świeczników z dyni i co rok kupuje sobie jakiś nowy :) Mam już dwa albo trzy, ale ten chyba jest najładniejszy :) No i jeszcze mały świecący duszek :D

To już wszystkie moje zakupy do domu. Jak Wam się podobają? Może macie jakąś opinie o tych garnkach lub nożach? Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

5 komentarzy:

  1. mnie zakupy do domu zawsze cieszą najbardziej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, to już wkrótce Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie swietne rzeczy heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/my-rosegalcom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze są te foremki ceramiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, wszystkie rzeczy bardzo ładne ;) te foremki są urocze ;*

    OdpowiedzUsuń