piątek, 1 czerwca 2018

Wspomnienia to najlepszy prezent

Jakiś czas temu po raz kolejny nawiązałam współpracę z firmą printu.pl i dziś chciałabym Wam pokazać efekty tej współpracy. Jestem bardzo sentymentalna i osobiście uważam, że zdjęcia są najlepszą formą kolekcjonowania wspomnień. To właśnie na zdjęciach możemy uchwycić chwilę, miejsce, emocje i późnej do tego wracać. Jestem również zwolenniczką papierowej formy zdjęć, czyli albo ich wywoływanie albo fotoksiążka. Tą ostatnią formę bardzo sobie upodobałam i na pewno zamknę w niej jeszcze wiele chwil :) Niedawno był Dzień Mamy, teraz zbliża się Dzień Ojca, więc co mogłoby być lepszym prezentem dla naszych rodziców jak właśnie fotoksiążka?

Na pewno macie wiele wspomnień z rodzicami, więc fotoksiążka będzie idealnym pomysłem na prezent na dzień ojca . W albumie możecie umieścić Wasze wspólne zdjęcia z wakacji, świąt, uroczystości,  może macie sporo zdjęć tylko z tatą, wtedy na pewno warto takie zdjęcia zapisać w książce. Fotoksiążka rewelacyjnie sprawdzi się także jako prezent dla taty na święta , przecież w ciągu roku jest mnóstwo okazji do obdarowywania bliskich. Fajnym pomysłem byłoby umieszczenie w książce zdjęć z Waszej przeszłości, jak byłyście dziećmi. Na pewno macie takie zdjęcia i pewnie leżą one gdzieś zakurzone w albumach :) Gdybyście umieściły je w fotoksiążce i podarowały tacie, na pewno wzruszeniom nie byłoby końca. Jako pomysł na prezent dla taty można też wykorzystać zdjęcia z jego młodości, z czasów młodości rodziców, może ich dzieciństwa. Taka forma fotoksiążki z pewnością spodobałaby się nie tylko tacie, ale i mamie i całej rodzinie :) Jak widzicie pomysłów jest mnóstwo, każdy znajdzie coś dla siebie a na stronie printu.pl znajdziecie wiele szablonów na różne okazje.
Ja zamówiłam fotoksiążkę dla mnie i mojego chłopaka, jako takie małe podsumowanie wspólnych lat razem :) W książce umieściłam tylko nasze wspólne zdjęcia. To również dobry pomysł na prezent dla chłopaka, męża na jakąś okazje :)
Co Wy myślicie o fotoksiążkach? Uważacie, że to dobry pomysł na prezent na różne okazje? Macie taką książkę albo już ją komuś podarowałyście?

Czekam na Wasze opinie i komentarze :)

Buziaki, Margaritess. :)

4 komentarze:

  1. super sposób, aby utrwalić wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój tata dostał ode mnie fotoksiążkę na 50-te urodziny :) Wielki chłop, a miał łzy w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można z nich stworzyć piękne i wzruszające pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń