czwartek, 10 października 2019

Inspiracje paznokciowe

Zawsze miałam problem z paznokciami. Były krótkie, łamliwe, cienkie i nie mogłam ich zapuścić. Z tego powodu rzadko je malowałam, bo nie miałam czego malować ;) Nie pomyślałam, aby iść do kosmetyczki coś z nimi zrobić, aż do mojego ślubu. To wtedy postanowiłam, że muszę mieć ładne paznokcie na własnym ślubie. Umówiłam się, zrobiłam paznokcie żelowe i przepadłam :) Robię je regularnie i nie mogę napatrzeć się na efekt jaki uzyskuje moja kosmetyczka :)

Na zdjęciu wyżej widzicie moje pierwsze paznokcie - ślubne :) Niestety w ferworze emocji nie miałam głowy do tego, aby fotografować je dokładniej. Były naturalne, delikatne, z koronką i cyrkoniami na jednym paznokciu.

Kolejne to paznokcie lawendowe, które zrobiłam na sesję - KLIK, więc musiały być w kolorze lawendowym z namalowaną lawendą :))
Następnie były paznokcie wakacyjne :) Niesamowicie urzekł mnie wzór tej palemki - ależ bym chciała pod taką palemką powypoczywać :) A ten odcień żółtego bardzo mi się spodobał choć z reguły nie lubię takich kolorów.

Kolejna odsłona to paznokcie niebieskie, które również bardzo mi się podobają choć nie podejrzewałam siebie o wybór tak mocnego koloru :) Ale znowu, ten odcień niebieskiego bardzo przypadł mi do gustu. Tym razem wzór zrobiłyśmy na dwóch paznokciach i były to nieregularne trójkąty.


Te paznokcie są już całkiem w moim stylu, to paznokcie marmurkowe. Są piękne :) Delikatne, kolory idealne dla mnie i ten uroczy marmurek. Niestety zdjęcia słabo oddają ten wzór, dodatkowo widzę, że blogger pogorszył jakość zdjęć :( Mam jednak nadzieję, że coś zobaczycie i że Wam się spodoba :)

Obecny wariant, który noszę to paznokcie fuksjowe. Znowu kolor mocny, którego nie żałuję :) Kosmetyczka mnie namówiła i był to bardzo dobry wybór. Odcień bardzo mi się podoba a delikatne paski sprawiają, że coś się na tych paznokciach dzieje.


To już na razie wszystkie moje paznokciowe inspiracje :) Może Was zainspirują? Jak Wam się podobają moje paznokcie? Za jakiś czas wrócę do Was z kolejnymi pomysłami na paznokcie :)

A Wy jakie wzory/kolory wybieracie na paznokciach? Robicie paznokcie żelowe, hybrydowe czy tradycyjne? Czekam na Wasze komentarze i opinie :)

Buziaki, Margaritess. :)

5 komentarzy:

  1. ale fajnie takie paznokcie wyglądają, ja bardzo lubię mieć pomalowane paznokcie, ale nie lubię ich malować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz się wybrać do kosmetyczki, która zrobi to za Ciebie :)

      Usuń
  2. Hybrydy od kilku lat, regularnie, sama :) uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak myślałam, ale absolutnie nie odczuwam różnicy :)

    OdpowiedzUsuń