piątek, 26 lutego 2016

Avon Naturals, Woda różana

Woda różana znana jest ze swoich bardzo dobrych właściwości. Działa kojąco, łagodząco, nawilżająco i antyseptycznie. Działa przeciwzapalnie, redukuje podrażnienia, ściąga i zmniejsza pory, działa przeciwzmarszczkowo, rozjaśnia przebarwienia, poprawia koloryt skóry, redukuje wydzielanie sebum. Woda różana posiada te wszystkie właściwości TYLKO wtedy, gdy jest STU PROCENTOWA, czyli NATURALNA. Ja już dawno chciałam spróbować wody różanej, ale nigdzie stacjonarnie nie mogłam jej znaleźć, wiec gdy tylko zobaczyłam, że ta woda jest dostępna w Avon i to chyba za około 4 zł, musiałam ją zamówić.
Woda różana Avon
Jakież było moje zdziwienie, gdy spojrzałam na skład... Niestety woda różana jest gdzieś na samym końcu, przez co nie mogę tego kosmetyku rozpatrywać jako wody różanej, a jedynie jako tonik do twarzy.

Skład: Aqua, Glycerin, Sodium Citrate, PEG-40Hydrogenated Castrol Oil, PPG-26-Buteth-26, Disodium Edta, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Citric Acid, Rosa Centifolia Flower Water, Parfum.

Woda różana Avon
Szkoda, że nabrałam się na ten trik, ale nie tylko Avon stosuje takie sztuczki, w których nazywa kosmetyk nazwą, która nie ma nic wspólnego z tym, co znajduje się w składzie. Sam kosmetyk nie jest zły, jeżeli rozpatrujemy go pod kątem toniku do twarzy. Tonik ma bardzo przyjemny, różany zapach. Jest delikatny, nie podrażnia ani nie przesusza skóry. Dobrze oczyszcza skórę zmywając z niej resztki makijażu, szybko się wchłania. Twarz nie jest po nim tłusta ani świecąca.
Woda różana Avon
Tonik jest bardzo delikatny, nie podrażnia oczu, śmiało można je nim przemywać. Buteleczka jest mała i poręczna. Zamykany korek jest bardzo wygodny a z otworu wypływa odpowiednia ilość kosmetyku. Tonik jest wydajny, jego pojemność to 150 ml a cena to około 10 zł, w promocji można go dostać o wiele taniej. Jeżeli szukacie wody różanej, to nie polecam tego kosmetyku, bo to nie jest woda różana, ale jeżeli szukacie fajnego, niedrogie toniku do twarzy to jak najbardziej polecam :)

Z tego co mi wiadomo, to jest nowość w Avon, ale może już miałyście okazje używać tego kosmetyku? Jakie macie o nim zdanie?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

2 komentarze:

  1. Oj Avon i woda różana brzmiało podejrzanie :P Mam właśnie chęć na wodę różaną ale chyba tylko zostają drogerie internetowe do zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam problemy z zaskórnikami,może by mi pomógł ten produkt ;)
    Może kiedyś zamówię :)
    Zapraszam na moj nowy post :) jeśli sie spodoba zostaw coś po sobie :) http://lovelinessvogue.blogspot.de/2016/02/recenzja-produktow-eos.html?m=1

    OdpowiedzUsuń