piątek, 11 marca 2016

Perfecta, Cukrowy peeling do ciała Jagodowa Muffinka

Peeling do ciała to jeden z moich ulubionych kosmetyków pielęgnacyjnych, ale to wiecie, bo wspominam o tym przy każdej recenzji peelingu :) Nie mam swojego ulubionego, większość peelingów spełnia moje oczekiwania i lubię testować nowe. Czasami wracam do "starych" sprawdzonych, ale często testuję nowe, stąd na moim blogu jest dużo recenzji tego typu kosmetyków. Jakiś czas temu pisałam Wam o masełku do ciała z Perfecty o zapachu jagodowej muffinki - KLIK, dostałam go razem w zestawie z peelingiem do ciała. Perfecta, odmładzający cukrowy peeling do ciała Jagodowa Muffinka to kosmetyk godny polecenia, ale o tym przekonacie się czytając dzisiejszy post :)
Perfecta, Cukrowy peeling do ciała Jagodowa Muffinka
Cukrowy peeling do ciała o właściwościach złuszczających i odmładzających. Naturalne kryształki cukru usuwają martwe komórki naskórka i idealnie wygładzają powierzchnię skóry. Olejek orzechowy zapobiega wiotczeniu skóry, zwiększa jej sprężystość i uelastycznia, a olejek arganowy regeneruje, nawilża i działa przeciwstarzeniowo.
Perfecta, Cukrowy peeling do ciała Jagodowa Muffinka
Skład
Perfecta, Cukrowy peeling do ciała Jagodowa Muffinka
Zacznę od zapachu, bo jego obawiałam się najbardziej. Zapach jagodowej muffinki w masełku do ciała nie przypadł mi do gustu. Nie przypominał ani muffiny ani jagody a raczej jakiś średnio dobry jogurt. Jednak peeling do ciała Jagodowa Muffinka pachnie jagodowo, trochę kwaśnie, ale jest to całkiem przyjemny zapach. Podoba mi się. 
Perfecta, Cukrowy peeling do ciała Jagodowa Muffinka
Peeling ma gęstą, treściwa konsystencję. Znajdują się w nim liczne drobinki ścierające, które są mocne i dobrze złuszczają martwy naskórek. Peeling bardzo przyjemnie się nakłada zarówno na mokrą jak i na suchą skórę, jednak stosując go na sucho, może być trochę zbyt mocny. Peeling nie spływa z dłoni ani z ciała. Działanie bardzo mi odpowiada, dobrze ściera martwy naskórek, skóra pozostaje gładka i miękka. Niestety przez to, że zawiera parafinę, jest dość tłusty i pozostawia lekką powłoczkę na skórze. Jednak po dokładnym wysuszeniu ciała, powłoczka znika i bez problemu można nakładać balsam. 
Perfecta, Cukrowy peeling do ciała Jagodowa Muffinka
Peeling nie podrażnił ani nie wysuszył mojej skóry. Oczywiście nie nawilża, ale nie oczekuję tego po peelingu. Ma bardzo wygodne opakowanie, z którego łatwo można wydostać kosmetyk i do końca go zużyć. Jego pojemność to 225 g a cena to 16 zł ( Rossmann ).
Podsumowując, cukrowy peeling Perfecta dobrze się u mnie sprawdził i mogę go Wam polecić. Pewnie jeszcze kiedyś do niego wrócę.

Używałyście tego peelingu? Jak się u Was sprawdził? Jakie macie o nim zdanie?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

9 komentarzy:

  1. Ja mam trufle czekoladowe - genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obawiam się jagodowego "smrodku" w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszystko co jagodowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i uwielbiałam. Zapach obłędny, za każdym razem jak go używałam to miałam ochotę go zjeść :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego kosmetyku, z Perfecty uwielbiałam kiedyś balsam do ciała, różowy, z pin-up na buteleczce. To chyba była Perfecta właśnie? hmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego kosmetyku, z Perfecty uwielbiałam kiedyś balsam do ciała, różowy, z pin-up na buteleczce. To chyba była Perfecta właśnie? hmmm :D

    OdpowiedzUsuń