poniedziałek, 20 marca 2017

Podsumowanie tygodnia 3/03

Witam Was w kolejnym podsumowaniu tygodnia. Marzec nie jest jakimś szczególnie interesującym miesiącem, ale bardzo szybko mija. Aż boję się pomyśleć jak szybko będą mijały ciekawsze miesiące. Ten tydzień był dość spokojny, trochę zakupowy, ale to zaraz wszystkiego się dowiecie :)

Na początku tygodnia wybraliśmy się na mały rajd po jednym ogromnym sklepie w poszukiwaniu kanapy. Niestety nie znaleźliśmy nic, co spełniałoby nasze oczekiwania. Ale za to znalazłam przeuroczy komplecik z kotkami ♥ Nie zabrałam go do domu, ale skradł moje cerce :)
Ta kanapa  w innym kolorze nie byłaby taka zła, ale niestety jest niefunkcjonalna i mało wygodna :(
Po nieudanych zakupach, na pocieszenie wybraliśmy się na kawę i ciacho ♥ :)

Tak jak wspomniałam na początku, ten tydzień był tygodniem przesyłek :) Najpierw dotarła do mnie nowa pościel w gwiazdki - na zdjęciu wygląda pięknie,w  rzeczywistości niestety odrobinę gorzej - zamiast beżu jest taki delikatnie żółty kolor... Ale nie jest źle, może być :)
Druga przesyłką było moje mini zamówienie z Pretty Home. Do mojego kompletu kubków Iblaursen Mynte dołączył jeszcze szary ♥ Kupiłam też malutką łyżeczkę ceramiczną do cukierniczki, ale nie załapała się na zdjęcie. Skorzystałam z promocji -30%.
Ostatnią przesyłką była książka "W godzinie próby" Jeffrey Archer. To saga rodziny Cliftonów i Barringtonów. Niesamowicie ciekawe książki, jak na razie wyszło 6 tomów, ale są przecieki, ze niedługo pojawi się siódmy :) To właśnie ta książką zaczytywałam się w tym tygodniu.
Zagadka: Gdzie jest kotek? ;))

WARTO ZOBACZYĆ
Wpadłam ostatnio na profil bardzo utalentowanej makijażystki Laury Jenkinson - KLIK. 
Byłam w szoku jakie cuda potrafi wymalować a ustach. Co prawda nie wiem gdzie taki makijaż mógłby się przydać przeciętnej kobiecie, ale faktem jest, że te obrazki są przepiękne, bardzo pomysłowe i świetnie się je ogląda :)

Taki był mój tydzień a jaki był Wasz? Co ciekawego robiłyście, oglądałyście? 

Życzę Wam udanego tygodnia i trzymajcie kciuki za moją wizytę u dentysty, bo to już dziś :(

Buziaki, Margaritess. :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kubek :) Lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak się szuka to nie ma nic ciekawego. A najlepsze perełki kupuje się przypadkiem. Jeśli nie jest mus kupowanie kanapy, poczekajcie ;p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ten koci komplecik jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. FAjny tydzień miałaś, meblowanie swojego domku to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten koci komplecik również skradł moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie spedzasz czas :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super relacja! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiciuś jak się schował <3 kawa i ciacho najlepszą nagrodą :)

    OdpowiedzUsuń