środa, 29 marca 2017

Wiosenne rozdanie książek

Jak przystało na książkomaniaczkę, kupuję dużo książek. Niestety nie mieszczą mi się już na półce, dlatego postanowiłam, że zrobię dla Was wiosenne rozdanie książek. Nie chcę się wymieniać, nie chcę też ich sprzedawać, bo z doświadczenia wiem, że na kupno używanych książek jest niewiele chętnych, więc postanowiłam, że po prostu oddam Wam moje książki, które przeczytałam i chcę podać dalej w świat. Ustaliłam proste zasady - wygrywają 3 osoby, rozdanie z pozostałymi książkami odbędzie się za tydzień i tak aż to wyczerpania zapasów :))

1. "Pod jednym dachem" Amy Sohn - KLIK
2. "Włoskie wakacje" Sarah Morgan, Christina Hollis - KLIK
3. "Gotowe na wszystko. Witamy na Wisteria Lane" - KLIK
4. "Podróżuj, gotuj, bądź zdrowa" Sofia Brandon - KLIK

5. "Radość dla początkujących" Erica Bauermeister - KLIK
6. "Las zębów i rąk" Carrie Ryan - KLIK
7. "Oko księżyca" Anonim - KLIK
8. "Przebaczenie" Lawrence Osborne - KLIK

9. "Zapach Twojego oddechu" Melissa Panarello - KLIK
10. "Epidemia zamkniętych serc" Maciej Przepiera - KLIK
11. "Modliszki" Joyce Carol Oates - KLIK
12. "Kod emocji" Jolanta Kwiatkowska - KLIK

Zasady:
- musisz zgłosić chęć udziału w zabawie w komentarzu i podać tytuł książki, którą chcesz dostać
- musisz być obserwatorem mojego bloga
- będzie mi miło, jeśli zaobserwujesz mnie na Instagramie - KLIK

W komentarzu napiszcie, którą książkę wybieracie, jaką nazwą polubiliście mój profil na Instagramie oraz zostawcie swój adres e-mail, abym mogła się z Wami skontaktować.

Na komentarze czekam do następnej środy - do 5 kwietnia.Trzy osoby, które wygrają dostaną ode mnie maila z taką informacją, nie będę już tego publikować na blogu. Następne rozdanie z pozostałymi książkami pojawi się 5 kwietnia.

Zapraszam do zabawy :)

Buziaki, Margaritess. :)

10 komentarzy:

  1. Powiem, Ci , ze fajnie robic takie akcje bo dla kogos to fajna zabawa a Ty masz wicej miejsca na nowe ksiązki :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chętnie wezmę udział, interesują mnie Włoskie wakacje. 22 kwietnia jest wielka akcja wymiany książkowej, jeszcze nie znam szczegółów, ale warto wziąć udział i zdobyć nowe książki, polecam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią dołączę do zabawy :) Z listy najbardziej zainteresowała mnie "Las Zębów i Rąk".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością się zgłaszam
    Bloga obserwuję jako Sylwia Jamrozik
    Wybieram książkę "Przebaczenie" Lawrence Osborne....jej opis bardzo mnie zaintrygował
    Mój e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl
    Niestety nie posiadam Instagrama

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wezmę udział ;) również jestem książkomaniaczką :D
    "zapach Twojego oddechu" lub "Przebaczenie" :D
    a bloga i Instagram obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przeczytałabym "Las zębów i rąk". Widzę, że tytuł cieszy się powodzeniem :) Bloga zaobserwowałam jako Petra Bluszcz. Instagrama nie mam. Mój mail: petra.bluszcz@interia.pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć c: Ucieszyłabym się z książki "Podróżuj, gotuj, bądź zdrowa". Mój mail to veronie8@wp.pl, na Instagramie jako cassandradelune. Bloga obserwuję jako Lady Skywalker. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział. Przeczytałabym z chęcią "Las zębów i rąk". Bloga i instagram obserwuje od dawna ;)
    mail: taaga48@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią się przyłączę :) Usiadłabym do wieczornej kawki przy książce "Włoskie wakacje" Bloga i instagram obserwuję jako Kufer inspiracji. Mail : kuferinspiracji@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń