czwartek, 21 listopada 2019

Prezenty na Mikołajki

Mikołajki oraz Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami, więc warto pomyśleć wcześniej o prezentach dla bliskich. Przyznam Wam szczerze, że ja już mam listę z pomysłami na prezenty dla mojej rodziny i powoli kompletuje upominki :) Dobrze jest pomyśleć o tym wcześniej i zaplanować co i komu kupujemy. Pozwoli to uniknąć gonitwy przed samymi Świętami oraz wydatki finansowe rozłożą nam się w czasie :) No dobrze, ale jak co roku pojawia się problem - co kupić? Z pomocą przychodzi nam mygiftdna.pl z kopalnią pomysłów na prezent na Mikolajki.



Znalazłam tam ogrom pomysłów na prezenty! Najfajniejsze jest to, że wiele z tych upominków można spersonalizować dodając imię lub jakąś ważną datę. Ja zdecydowałam się na przepiękny kocyk w szarym kolorze, który idealnie pasuje do mojego salonu. Jestem typową kociarą i wszelkie gadżety z kotami niesamowicie mnie rozczulają, więc koc z napisem "kocia mama" i moje imię jest przesłodki i idealnie to mnie pasuje :)
Super miękki koc Kocia Mama jest wykonany z wysokogatunkowego polaru, jest miły w dotyku, puszysty i cieplutki. Jest duży, bo jego wymiary to 140x200cm. Haft na kocu powstaje przy użyciu profesjonalnej hafciarki komputerowej. Wielkość haftu to ok. 22 x 22 cm. Wzór jest dokładny, precyzyjny i bardzo dobrze wygląda. 
Kolejnym bardzo fajnym pomysłem jest pendrive z nadrukiem. A konkretnie ze spersonalizowanym imieniem :) Bardzo spodobał mi się ten pomysł. Przenośna grawerowana pamięć USB o pojemności 16 GB wykonana jest z drewna bambusowego. Ekologiczny materiał, prosty kształt to charakterystyczne cechy tego pendrive. Wzór na pedrive wykonany jest w technologii druku UV, która zapewnia doskonałą trwałość oraz najwyższą jakość grafiki.
Pendrive jest bardzo ładny, estetyczny, wygodny i poręczny. Myślę, że to świetny pomysł dla każdego, bo ostatnio doświadczyłam na własnej skórze, że pendrivów nigdy za wiele :)) Bardzo podoba mi się ten wzór oraz to, że jest podpisany moim imieniem. 
Następnym doskonałym pomysłem na zbliżające się Mikołajki jest kalendarz na 2020r - Wielka Księga Planów. Niby zwykły kalendarz, ale personalizowana okładka dodaję smaczku :) Nie dość, że również możemy podpisać go imieniem, to jeszcze możemy wybrać różne wzory. Ten z górami byłby idealny dla mnie :)) Koty i góry to coś co kocham :)♥  Kalendarz jest w formacie A5, wzór również jest wykonany w technologii druku UV, dzięki czemu jest trwały. Kalendarz w środku prezentuje układ 1 dnia na jednej stronie (weekend na 1 stronie), obszerną część informacyjną, notes teleadresowy, atlas z mapami, wstążkę do zaznaczania stron. 
Mój kocyk i pendrive całkowicie skradły moje serce i bardzo mi się podobają :) Myślę, że są idealnym pomysłem na prezent dla każdego, zwłaszcza, że dostępne są różne wzory kocyków. Więcej pomysłów na prezent na Mikołajki znajdziecie na stronie mygiftdna.pl

Jak podobają Wam się moje pomysły? Macie już listę prezentów na najbliższych? A może macie już swoje wishlisty? :)

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne rzeczy. Powoli robię listę, wypytuję Najbliższych co by chcieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocyk jest strasznie fajny i wygląda na cieplutki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz jest fajny:) Też lubię góry

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki pendrive ma moja siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda z Twoich propozycji bardzo mi się podoba, koce i pledy wszelakie wręcz uwielbiam, kalendarze i plannery również, nigdy nie umiem się im oprzeć :D Pendrive przyda się zawsze :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń