wtorek, 5 listopada 2019

DOZ Daily, Krem do rąk regenerująco ochronny

Jeżeli jesteście tutaj ze mną już dłuższy czas, to wiecie, że krem do rąk to mój absolutnie ulubiony i podstawowy kosmetyk. W okresie jesienno zimowym mam bardzo suche, podrażnione i spierzchnięte dłonie, więc kremuje je kilkanaście razy dziennie. Na noc wybieram gęstsze, tłustsze i treściwsze kremy, jednak w ciągu dnia kremuję dłonie lekkimi, szybko wchłaniającymi się kremami.


Krem DOZ Daily zamówiłam w aptece internetowej doz.pl, w której regularnie zamawiam swoje suplementy wspomagające, czyli soki naturalne, witaminy i inne produkty dostępne w aptece bez recepty. Potrzebowałam jakiegoś kremu do rąk właśnie na dzień i tak trafił do mojego koszyka.
Powyżej możecie sobie przeczytać co krem powinien robić. Krem ma lekką, delikatną konsystencję, szybko się wchłania, nie jest tłusty i nie pozostawia nieprzyjemnego filmu na dłoniach. Pachnie dość ładnie, delikatnie, ale nie jest to zapach, dla którego warto kupić ten krem.
Krem niestety działa dość słabo i trochę się zawiodłam. Delikatnie nawilża dłonie, ale dla mnie jest to zbyt słabe nawilżenie. Z pewnością nie zregenerował ani nie odżywił moich dłoni. Trochę zmiękczył zmęczoną skórę dłoni, ale jest to działanie krótko trwałe.
Podsumowując, ten krem sprawdził się u mnie średnio. Delikatnie nawilża i zmiękcza dłonie, ale to jedyne co robi. Zapach też nie jest jakoś szczególnie atrakcyjny. Pamiętajcie jednak, że ja mam specyficzne dłonie, które są spierzchnięte i zaczerwienione prawie całą zimę. Jeżeli nie macie takich problemów i potrzebujecie czegoś delikatnie nawilżającego, to możecie zwrócić na niego uwagę.

Znacie ten krem? Używałyście go? Korzystacie w ogóle z aptek internetowych?

Czekam na Wasze opinie ♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. nie znam tego kremu, ale ja też zawsze używam dużo kremów do rąk, szczególnie jesienią i zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciągle zapominam o kremie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Był szał na te kremy ;) bardzo miło je wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, to ja dopiero teraz go spróbowałam :))

      Usuń
  4. Musi ładnie pachnieć :)
    Ja co zima testuję inne :D Szybko mi się nudzą

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojej wizyty w prawdziwej Wiosce Muminków w Finlandii! Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń