czwartek, 7 listopada 2019

Piękna jesień

Jesień jak na razie nas rozpieszcza :) Cały październik był piękny a i listopad też się dobrze spisuje :) Może temperatura jest troszkę niższa, ale słoneczko za oknem nam to wynagradza. Warto korzystać z takiej pogody i łapać ostatnie chwilę ciepła i słoneczka. Dziś pokażę Wam kilka zdjęć z mojej pięknej, polskiej, złotej jesieni :)

Wybraliśmy się z rodziną na krótką przejażdzkę do pobliskiego urokliwego lasu, aby podziwiać piękną jesień i kolorowe liście. Było jeszcze cieplej niż obecnie, więc wycieczka była bardzo przyjemna i udana :) Miłego oglądania!







Nacieszyłam oczy widokami, pospacerowałam, więc mogę spokojnie czekać na zimę :D Tym samym wykonałam kolejne postanowienie z mojej listy planów na jesień - KLIK jakim jest skorzystanie z pogody i pospacerowanie oraz zdjęcie wśród liści :)) Co prawda nie do końca o takie zdjęcie mi chodziło, ale myślę, że można je pod to podciągnąć :))

Jak podobają Wam się moje jesienne zdjęcia? Korzystacie z uroków jesieni?

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

13 komentarzy:

  1. jesień jest piękna, gdyby tylko nie te choroby to by było idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesień!:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojej wizyty w prawdziwej Wiosce Muminków w Finlandii. Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Z każdym rokiem lubię ją coraz bardziej :)

      Usuń
  4. To ja na zimę gotowa nie jestem, bo jesienne słoneczko coś od wielu dni niebardzo chce się pokazać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jesień i jej kolory, a także niepowtarzalny klimat jaki tworzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, jesienna sesja, cudo☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i będę częściej wpadać, pozdrawiam ☺

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję ♥ Jest mi niezmiernie miło :)

      Usuń
  7. Jesień nas rozpieszczała, ale już przestała, przynajmniej na Mazurach. Tylko patrzeć, jak spadnie śnieg o.o Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety też już coraz gorzej z pogodą :(
      Dziękuję! :)

      Usuń